Kundsupport till inom affärssystem till Aspia!
Academic Work Sweden AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Academic Work Sweden AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Det här är ett uppdrag för dig som vill arbeta inom en teknisk support och har ett intresse för ekonomi. I rollen som kundsupport hos Aspia kommer du ge stöd till kundanvändare samt interna medarbetare som arbetar i Aspias affärssystem. Har du 1-2 års erfarenhet av support och önskar ta en spännande riktning i arbetslivet? Då kan det här vara uppdraget för dig!
OM TJÄNSTEN
Academic Work söker, för vår kunds räkning, dig som vill arbeta i en teknisk support på ett växande bolag inom redovisning, löner och skatt. Bolaget har ett eget affärssystem som externa kunder och interna medarbetare använder, och din uppgift är att ge support av detta system. Givetvis kommer Aspia ge dig utbildning i systemet.
Rollen innefattar hantering av inkommande ärenden där fokus ligger på problemlösning. Du kommer trivas i den här rollen om du brinner för att leverera god service, har en hög arbetsmoral och driv samt trivs i en miljö med högt tempo. Vi kommer lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper och din potential i rollen, därför kommer första steget i den här processen personlighets- och logiktester som vi skickar ut till dig.
Du erbjuds
• En dedikerad konsultchef och karriärspartner
• Chansen att kliva in en en långsiktig roll på ett växande bolag
ARBETSUPPGIFTER
Publiceringsdatum2024-05-03Dina arbetsuppgifter• Hantera ärenden via mejl och telefon
• "First point of contact" för kundanvändare samt interna medarbetare för tekniska problem i Aspias affärssystem
• Ha ett tätt samarbete med systemvaltare på Aspia och leverantörer
VI SÖKER DIG SOM
• Har som lägst en avslutad gymnasieutbildning
• Ett starkt intresse för teknik och/eller ekonomi
• God telefonvana och duktig att förstå nya system
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl skrift som tal
Det är meriterande om du har
• Tidigare erfarenhet inom kundservice under 1-2 års tid
Vi kommer lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper och din potential i rollen. Därför ser vi att du besitter nedan personliga egenskaper:
• Serviceinriktad
• Lösnings- och kvalitetsinriktad
• Kommunikativ
• Ansvarstagande
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
Ersättning Enligt avtal
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-06-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "15102084".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Academic Work Sweden AB (org.nr 556559-5450),
http://www.academicwork.se Arbetsplats Academic Work
Jobbnummer 8655737
Observera att sista ansökningsdag har passerat.