Kundsupport till AddSecure
Hero AB / Kundservicejobb / Stockholm
2023-08-01
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundsupport till AddSecure" (publicerad 2023-10-25) ⬅️
Visa alla kundservicejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Hero AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2023-08-01FöretagetAddSecure är en ledande europeisk leverantör av säkra IoT-konnektivitetslösningar med fokus på säker kritisk kommunikation och säker data. Fler än 50 000 kunder inom säkerhets- och trygghetsbranschen, räddningstjänst, fastighetssäkerhet och automatisering, byggbranschen, digital omsorg, transport och logistik, elnät, smarta städer m.m. skyddar sina livs- och affärskritiska verksamheter med lösningar från AddSecure. Detta bidrar till att rädda liv, skydda egendom och viktiga samhällsfunktioner, och skapar affärsnytta.
Företaget har en stark framåtsträvan och präglas av sina värderingar, att skapa kundfokus, enkelhet, laganda och samarbete i allt dem gör.
Om tjänstenI denna roll kommer du att tillhöra teamet Order & Support som idag består av 16 medarbetare som har fokus på kommunikation och kunskapsåterföring. Här är det en självklarhet att kunna fråga om högt som lågt och att alla hjälper alla i gruppen. I denna roll erbjuds goda utvecklingsmöjligheter inom support och teknik. En gedigen och bra onboarding med stöttande mentorer. Du erbjuds även möjlighet att vara med i en expansionsfas och transformation från analoga till digitala system.
Detta är några ord från teamchefen:
Min ledarambition är att skapa tydlighet och engagemang för dig och teamet, och för att du som medarbetare själv ska kunna utvecklas med verksamheten efter den inriktning och de mål som finns."
Rollen innefattar hälften telefoni och ärendehantering, vilket innebär att du bland annat kommer:
• Hantera beställningar och felanmälningar som inkommer från kunder, installatörer, larmmottagare och partners via både telefon, och som mail eller webformulär in till ärendehanteringssystemet.
• Ge support i tekniska frågor internt och externt, vad gäller företagets tjänster och terminaler.
• Kontakt med kunder och leverantörer samt hantera uppföljning med kund i olika systemärenden.
• Kontinuerligt bidra till förbättringsarbetet genom att uppmärksamma avvikelser och belysa potentiella förbättringsförslag.
Vi söker dig
Som person sätter du alltid teamet i första hand. First-line teamet är väldigt viktigt för företaget i stort, då de varje dag har nya leveranser och felsökningar att hantera tillsammans med deras kunder och partners. Du förväntas därför ha ett stort fokus på kunden och dess behov, och ta ansvar för att belysa utmaningar och förbättringspotential i vardagen.
Kvalifikationer• Har gymnasial utbildning.
• Talar och skriver flytande på svenska och engelska.
• Har god datorvana och lätt för att ta dig an nya system.
• Har erfarenhet av service eller support.
Meriterande för denna tjänst är erfarenhet från branschen, säkerhet eller larm. Vi ser gärna att du även har ett tekniskt intresse eller tidigare arbetat i en teknisk supporterande roll.
Som person är du
• Serviceminded - Då större delen av rollen innebär kundkontakt.
• Kommunikativ - Då du förväntas kommunicera både internt och externt, skriftligt och muntligt.
• Problemlösande - Då det dagliga arbetet handlar om att lösa problem med och åt kunder.
• Strukturerad - Då det finns stora krav på att kunna dokumentera/logga det arbete som görs.
Arbetstider, tillträde och omfattning:
Arbetstiderna är måndag till fredag, 8-17 med start i slutet av augusti. Detta är ett vikariat på minst 6 månader där du blir anställd av Hero med goda förmåner. Introduktionen sker genom att du tilldelas en mentor som kommer finnas nära tillhands både under upplärningen och när du sen börjar arbeta mer självständigt. Arbetet utförs tillsammans med teamet på plats i AddSecures trevliga kontor som är beläget vid Telefonplan.
Hur söker du?
Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen "ansök" längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Elida Rhodin på
elida.rhodin@hero.se.
Vi ser fram emot att läsa din ansökan!
We are heart working"
Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.
Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-01-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Hero AB (org.nr 556797-2533),
http://www.hero.se Arbetsplats Hero
Kontakt Elida Rhodin
elida.rhodin@hero.se Jobbnummer 7999005
Observera att sista ansökningsdag har passerat.