Kundsupport / Kundservice till företag inom textilservice

Bravura / Butikssäljarjobb / Stockholm
2016-10-17
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundsupport / Kundservice till företag inom textilservice" (publicerad 2017-06-08) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Hos Bravura finns jobb både för dig med erfarenhet och för dig i början av karriären. Bravura hjälper företag över hela Sverige med bemanning och rekrytering inom tjänstemannaområdet. Vi särskiljer oss genom vårt stora engagemang och vår dedikation till att alltid hitta de smartaste lösningarna. Vi tror på att ständigt försöka förenkla och förbättra rekryteringsprocessen för alla parter genom att vara flexibla och snabba, men samtidigt erbjuda ett engagerat och personligt bemötande. På detta sätt kan vi garantera ett lyckat rekryteringsresultat för både företag och kandidat.

Publiceringsdatum
2016-10-17

Företaget
Bravura söker en kundsupport till marknadsledande företag inom textilbranschen. Företaget har drygt 100 medarbetare på kontoret i norra Stockholm där kundserviceavdelningen omfattar fyra dedikerade och serviceinriktade medarbetare. I rollen som kundsupport rapporterar du till företagets kundservicechef.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som kundsupport ansvarar du för att ta emot ärenden från företagets kunder. Ärendena inkommer både per mail och telefon och gruppen ansvarar tillsammans för att alla ärenden hanteras och handläggs. Frågorna kan röra allt från fakturering till beställningar eller reklamationer. Kundservicegruppen ansvarar även för att sköta administration rörande kundavtal och övrig registrering.

Kundserviceavdelningen utgör en mycket viktig del i företaget då huvuddelen av kontakten med kunderna går genom denna funktion.

Kvalifikationer
• Tidigare erfarenhet av serviceinriktat arbete
• Erfarenhet av telefon som huvudsakligt arbetsredskap
• Erfarenhet av servicearbete B2B (mycket meriterande)
• God systemvana och systemintresse

Dina personliga egenskaper
Kundsupportfunktionens centrala roll i företaget innebär att du har många kontaktytor, både internt och externt. Det är av denna anledning viktigt att tycker om att verka i en central och kommunikativ roll. Vi tror att du som söker har ett starkt kundfokus och är serviceimriktad. Då rollen innefattar viss registrering och administration ser vi att du som söker trivs med detta och är noggrann och strukturerad.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Norra Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna h%C3%A4r " shape="rect" target="_blank">http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: service, kundservice, kundsupport, customer support, kundtjänst, kundkontakt, B2B

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-11-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Emma Wass 08-40024050 emma.wass@bravura.se

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
3108674

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: