Kundsupport inom skandinaviskt språk till Essity
Bravura Sverige AB / Kundservicejobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Härryda eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Publiceringsdatum2023-03-16Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 6 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Essity. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.
Om företagetEssity är ett ledande globalt hygien- och hälsobolag. De ökar människors välbefinnande genom sina produkter och tjänster och arbetar med att på ett hållbart sätt utveckla, producera, marknadsföra och sälja förstklassiga produkter inom hygien och hälsa. Essitys försäljning sker i cirka 150 länder och de har omkring 46.000 medarbetare världen över. Du kommer att sitta stationerad på Essitys kontor i centrala Mölndal.
Dina arbetsuppgifterI rollen som kundsupport på Essity arbetar du i en varierad roll där dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att hantera, registrera och följa upp ärenden, orderflöden, reklamationer och besvara frågor från företagskunderna. Därtill administrerar du uppdatering och underhåll av kund-och materialdatabas. Dina arbetsuppgifter kan variera då samarbete övergränserna och mellan avdelningarna förekommer, då tillkommer det arbetsuppgifter som att hantera förfrågningar från kunder och interna kollegor angående orderstatus, produktspecifikationer och priser. Vidare arbetar du i ett team om 18 personer som arbetar i Danmark, Norge, Finland och Baltikum.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:
• Hantera kundärenden
• Administrera kund-och materialdatabas
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Avslutad gymnasial utbildning
• Goda kunskaper i Officepaketet samt Excel är meriterande
• Talar och skriver obehindrat i svenska, engelska, med goda kunskaper i annat skandinaviskt språk
• Arbetslivserfarenhet inom administrativt arbete och kundservice är meriterande
För att trivas i rollen som kundsupport ser vi att du gillar att arbeta tillsammans med andra, ser till gruppens bästa och är mån om att skapa ett bra arbetsklimat. Du tar stort ansvar för dina arbetsuppgifter, ser till att utförandet blir bra och säkerställer att dina arbetsuppgifter blir slutfört i tid. Detta kan du göra eftersom du planerar ditt arbete noggrant och ber om hjälp när det behövs. Du missar sällan detaljer eftersom du planerar ditt arbete på ett strukturerat sätt och arbetar systematiskt. Vi ser därtill att du får energi av att umgås med nya människor och trivs bäst i sociala situationer.
Vi kommer lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper i denna roll.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt,
info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Ersättning Enligt överenskommelse.
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-04-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Kontakt Smilla Lidén
smilla.liden@bravura.se 08-40024050 Jobbnummer 7555667
Observera att sista ansökningsdag har passerat.