Kundstödspoffs som vill utmana
Reforce International AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Reforce International AB i Stockholm Reforce söker nu extraordinära personer till våra vackra lokaler på Skeppsbron i Stockholm. Som kundstödsproffs spelar du en nyckelroll i det dynamiska team som varje dag utmanar det traditionella.
Reforce International är det enda lösningsföretaget inom praktisk strategiexekvering. En av hörnpelarna i vår verksamhet är ReExecute, vår applikation för att stötta att strategin händer i praktiken hos våra kunder. Nu söker vi en kundstödjare i Stockholm med ansvar för att coacha, stötta och utbilda både intern och externt. Du kommer spela en nyckelroll i vår organisation och arbeta nära våra applikationsutvecklare och våra affärsstrateger.
Du kommer även arbeta i frontlinjen och vara det digitala ansiktet, då du kommer coacha och stödja våra kunders användande i applikationen. ReExecute är en kritisk del i vår verksamhet och anledningen till att vi i 89% av våra kundprojekt når eller slår målen. Du kommer alltså vara delaktig i att lösa våra kunders mest krävande utmaningar - att få sin strategi att hända i verkligheten.
Din bakgrund och erfarenhet är inte det viktigaste med du bör ha ett visst tekniskt intresse. Vi tror att man i den här rollen behöver vara nyfiken och utåtriktad samtidigt som man uppskattar att ingen dag är den andra lik. Det är din förmåga att ta egna initiativ, lösa problem, vara strukturerad samt att ha en positiv påverkan på både dina kunder och högpresterande kollegor som vi på Reforce sätter störst värde till.
Vi erbjuder en plats på ett mycket framgångsrikt, gemytligt, lönsamt tillväxtföretag med utvecklingsmöjligheter i fantastiska lokaler på Skeppsbron i Gamla Stan. Dessutom utlovar vi en konkurrenskraftig lön, balans mellan arbete och fritid och många roliga resor med dina kollegor.
Hur ansöker jag?
En framtid tillsammans med oss börjar med att vi tidigt investerar tid för att bedöma om vi passar varandra. Det gör vi genom två skräddarsydda online-tester som tar ca 30 minuter. Passerar du vårt första steg väntar en process med två fysiska intervjuer varav en kommer vara med någon av våra delägare. Ansökningsprocessen startar du genom att gå in på vår hemsida och klicka på SÖK JOBBET under Kundstödsproffs. På grund av det höga antal sökande till oss kommer vi inte träffa någon innan genomförda tester.
http://www.webcruiter.no/WcMain/AdvertViewPublic.aspx?oppdragsnr=2841483516&culture_id=SV&company_id=11130&link_source_id=0Varaktighet, arbetstid
Heltid. Tillsvidare.
Publiceringsdatum2015-11-11ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-02-29
Ange följande referens när du ansöker: 2841483516
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAnders Ankarlid, Senior Partner (+46) (0)8 243110
Sofie Romero, Office Manager (+46) (0)8-243110
FöretagReforce International AB
AdressReforce International AB
Skeppsbron 44
11130 Stockholm
KontorsadressSkeppsbron 44
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2523045
Observera att sista ansökningsdag har passerat.