Kundservicemedarbetare till St: Eriks
Adecco Sweden AB / Butikssäljarjobb / Staffanstorp
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Staffanstorp,
Lund,
Burlöv,
Lomma,
Malmö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Staffanstorp,
Lund,
Burlöv,
Lomma,
Malmö eller i
hela Sverige Är du redo för en spännande utmaning? Har du erfarenhet av kundservice och är en god lagspelare? Får du saker gjorda med en positiv attityd? Då är tjänsten som kundservicemedarbetare något för dig!
Publiceringsdatum2019-04-02Om företagetFöretaget utvecklar, tillverkar, säljer och levererar Mark, Tak- och Infrasystem till entreprenörer och återförsäljare på den nordiska marknaden. Genom att ha hög servicenivå och vara kreativa blir de kundens förstaval.
Företagets vision är att vara den bästa affärspartnern på marknaden och den ledande aktören för de produkter och tjänster som de tillhandahåller vad gäller affärsmannaskap, operativ verksamhet, hållbarhet och utveckling. Utifrån kundens behov kan de genom sin kunskap och erfarenhet erbjuda den bästa lösningen.
Om tjänstenI din roll som kundservicemedarbetare kommer du tillsammans med de andra i teamet tillhandahålla högsta möjliga servicenivå mot både kunder och kollegor. Genom att besvara frågor och förmedla information via telefon och mejl gentemot säljarna bidrar du även till att försäljningen når sina mål. Du uppdaterar löpande affärssystemet. Telefonen kommer vara ditt primära verktyg i denna tjänst, där du dagligen kommer sitta i telefonslingan som tillhör kundservicedelen. I din roll ställs det höga krav på snabba svar, flexibilitet samt förmågan att hantera många bollar i luften och bibehålla ditt fokus. Du kommer att erbjuda ett professionellt bemötande samt god kunskap om produkterna, och det är viktigt att du känner dig bekväm med att hantera ärenden via telefon.
Här erbjuds du en varierande vardag och energiska kollegor som alla bidrar till såväl framgångsrika resultat som en trevlig atmosfär.
Ditt arbetsverktyg utöver Office-paketet kommer att vara affärssystemet Jeeves och du ansvarar för:
• uppdatering och registrering av ordrar
• ge support till kunder och kollegor (ex. prisuppgifter, produktinfo)
• göra upp offerter i samråd med kundansvarig
Om dig
Vi söker dig som framför allt kan prioritera då du hanterar flera uppgifter samtidigt. Du bör vara flexibel och stresstålig som person samt ha nytta av ditt driv och positiva attityd när tempot ökar. Det är meriterande om du tidigare arbetat inom kundservice eller känner till branschen. Det här är ett jobb för dig som är självgående och initiativrik samt trivs med att ha många olika kontaktytor.
Viktigt för tjänsten är:
• flytande svenska i både tal och skrift
• hög prioriteringsförmåga
• ett strukturerat arbetssätt och modet att fatta snabba beslut
• god datorvana och bekväm i Office-paketet
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Om anställningen
Tjänsten som kundservicemedarbetare är med start omgående och löper till januari 2020. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.
Om ansökan
Tjänsten skall tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och personligt brev och ansök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök".
Första steget i vår rekryteringsprocess är ett personlighetstest (MAP) som skickas till din mail efter att rekryteraren har granskat din ansökan. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.
Vänligen notera att vi i vissa av våra processer även använder videointervjuer, fler tester och andra bedömningstekniker. Om det är aktuellt i just denna process kommer du att informeras om detta.
Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Liridona Brahimi
liridona.brahimi@adecco.seHar du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport:
kandidatsupport@adecco.se alt. via tel: 08 - 598 980 10.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-05-01
Ange följande referens när du ansöker: ref-29490
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktLiridona Brahimi
FöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Södra Tullgatan 3
21140 MALMÖ
KontorsadressSödra Tullgatan 3
Jobbnummer 4707106
Observera att sista ansökningsdag har passerat.