Kundservicemedarbetare sökes i uppdrag mot Telia

Releasy Customer Management AB / Kundservicejobb / Borås
2022-09-12
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundservicemedarbetare sökes i uppdrag mot Telia" (publicerad 2023-05-09) ⬅️


Visa alla kundservicejobb i Borås, Bollebygd, Svenljunga, Ulricehamn, Alingsås eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Releasy Customer Management AB i Borås, Ulricehamn, Vårgårda, Tranemo, Herrljunga eller i hela Sverige

Häng med på Releasys spännande tillväxtresa! Just nu söker vi Kundservicemedarbetare till vårt kontor i Borås där du kommer att representera vår kund Telia.

Vi söker dig som vill ha nya utmaningar och göra karriär hos oss på Releasy - ett av Sveriges ledande företag inom outsourcad kundservice. I uppdrag mot Telia finns möjlighet att bli allt från den målinriktade säljaren till den problemlösande supporten.
Du behöver ingen tidigare erfarenhet - om du har viljan ger vi dig utbildningen och coachningen du behöver för att utvecklas. Via vår Karriärtrappa får du möjlighet att avancera och klättra i rollen som Kundservicemedarbetare.

Snabbfakta

Roll: Kundservicemedarbetare
Arbetsort: Borås
Omfattning: 100%
Lön: Enligt kollektivavtal
Startdatum: 2022-09-30. Anställningen startar med en utbildning på 5 veckor.
Arbetstider: Rollen innebär varierande arbetstider med schemaläggning dagtid, kvällstid och helger.
Övrigt: Tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning

Vi erbjuder dig

Bra förmåner: Frukt, Frukost, Massage, Rabatterat pris hos Fitness 24/7, Rabatterat pris hos frisör och barberare, Rabatterat lunchhäfte hos restaurang Astern, Friskvårdsbidrag, Terminalglasögon, Privat vård via vår företagshälsovård Feelgood, Möjlighet att klättra i vår karriärtrappa med ytterligare förmåner.

Stark gemenskap: Bra stämning, Hög teamkänsla, Positiv företagskultur

Trygghet i form av: Stöttande och coachande ledare, Kollektivavtal, Tydliga förväntningar

Utvecklande karriär: Bli expert inom kundservice, Tydliga mål, Mängder med utvecklingsmöjligheter!

Publiceringsdatum
2022-09-12

Arbetsuppgifter
I rollen som kundtjänstmedarbetare för Telia är du ansiktet utåt för ett av Sveriges mest framgångsrika företag inom IT- och telekombranschen. Du kommer arbeta med Telias privata kunder med fokus på service, support och merförsäljning. Kontakten sker via inkommande trafik genom telefon, chatt och mejl.

Du kommer att hantera både nya och befintliga kunder, där du hela tiden strävar efter att skapa den bästa möjliga kundupplevelsen. Du kommer få hjälpa till med service, administrering och fakturafrågor om våra kunders tjänster och abonnemang. Det kan även handla om att supportera och felsöka en tjänst som kunden har problem med. Oavsett vilken typ av ärende du hanterar så ser du alltid till att säkerställa att kunden har de bästa och mest uppdaterade produkterna och tjänsterna just för dem.

Initialt erbjuds du en fyra veckor lång utbildning kombinerat med praktiskt arbete. Det är en ständigt lärande och utvecklande miljö där du med tiden kommer få lära dig nya saker och utvecklas.

Profil
• Har fyllt 18 år
• Har en godkänd gymnasieutbildning
• Kan tala svenska och engelska flytande
• Har en god kommunikativ förmåga i både tal och skrift
• Stort intresse för teknik
• Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet inom kundbemötande service och försäljning.

Utöver detta ser vi att du är duktig på att skapa goda kundrelationer och prioritera kundbehov. Du prioriterar serviceupplevelser och justerar beteende snabbt och effektivt för att skapa kundnöjdhet. Du lägger gärna mycket tid och energi på att nå önskat resultat och drivs av en vilja att jobba målinriktat. Du har ett bevarat lugn och fokus vid tuffa/oväntade situationer och hanterar problem självständigt och effektivt. Dessutom är du duktig på att kommunicera på ett tydligt, enkelt och professionellt sätt samt är säker i olika prestationssituationer.

Så ansöker du
Är du den vi söker? Skicka in din ansökan redan idag! Ansökningar hanteras löpande vilket innebär att rollen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.

Observera att du kommer att genomgå en bakgrundskontroll som en del i urvalsprocessen. Det gör vi för att undanröja eventuella frågetecken gällande framtida arbetsprestation. Det kan vara regelverk som styr kundernas verksamhet, men främst handlar det om att vi ska känna oss trygga med dig som medarbetare. Bakgrundskontrollen görs med hjälp av ditt fullständiga personnummer.

Vid frågor kring tjänsten kan du kontakta ansvarig rekryterare: adam.gyllin@releasy.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Om företaget
Releasy Customer Management är en outsourcingpartner inom kundservice till flertalet uppdragsgivare inom branscher som telekom, media, e-handel, resor och offentlig verksamhet. Releasy tar hand om sina uppdragsgivares kundservice och försäljning i alla kanaler, exempelvis sociala medier, chatt, mail och telefon. Releasy är under kraftig expansion och har 1500 anställda fördelat på sex verksamhetsorter; Borlänge, Linköping, Borås, Stockholm, Barcelona och Karlskoga.

Varaktighet, arbetstid
• -

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-10-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Releasy Customer Management AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Releasy Customer Management AB (org.nr 556754-2633)

Arbetsplats
Releasy

Jobbnummer
6970609

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Releasy Customer Management AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Releasy Customer Management AB: