Kundservicemedarbetare/assistent

Randstad AB Göteborg / Administratörsjobb / Kungsbacka
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Kungsbacka, Mölndal, Göteborg, Härryda, Partille eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Randstad AB Göteborg i Kungsbacka, Göteborg, Härryda, Partille, Öckerö eller i hela Sverige

Redo för drömjobbet? Få företag erbjuder lika stora möjligheter att utvecklas i arbetslivet som Randstad. Vi tillhör de företag i världen som har absolut längst erfarenhet av rekrytering och personaluthyrning. Som konsult på Randstad erbjuder vi dig möjligheten att på kort tid skaffa dig bred erfarenhet, chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du har en möjlighet att utveckla din kompetens. Vi ser våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och som konsult är du Randstads ambassadör och vårt ansikte utåt. 

Söker du en arbetsplats som erbjuder en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät? Då kommer du trivas som konsult på Randstad.

Till vår uthyrningsverksamhet söker vi nu en kundservicemedarbetare/assistent till vår kund i Kungsbacka. Tjänsten är ett uthyrningsuppdrag på halvtid, där arbetstiden är förmiddagar måndag-fredag. Tjänsten skall tillsättas snarast möjligt och löper till och med 30/9-2012, där goda möjligheter till förlängning föreligger.

Dina arbetsuppgifter 
Du kommer som kundservicemedarbetare/assistent att arbeta med orderhantering, reklamationer, svara på frågor om produkter och service samt hantera klagomål och restorder. Du kommer även att administrativt hantera upphandlingar och vara den nordiske säljchefen behjälplig med dessa. Utöver detta kommer du att fungera som en supportfunktion till sälj i form av att vidarebefordra uppslag beträffande nya kunder och framtagande av marknadsföringsmaterial för olika produkter. Även översättningar från engelska till svenska kommer att vara en del av jobbet.  Du kommer att ha nära samarbete med den nordiske säljchefen för att säkerställa utmärkt kundservice och ditt arbete kommer att präglas av noggrannhet, driftighet och självständighet. 

Din Bakgrund 
Vi ser att du som söker har minst 2 års dokumenterad erfarenhet av arbete på kundservice med kunskaper i EDI och andra relevanta processer och program. Du har även minst två års eftergymnasial utbildning eller motsvarande i marknadsföring eller ekonomi. Du är mycket duktig på att kommunicera i både tal och skrift på svenska och engelska. Vi ser även att du som söker är en mycket van datoranvändare och har goda kunskaper i MS Office paketet, Outlook och Photoshop samt har erfarenhet av layoutprogrammet InDesign. 

Dina egenskaper
Vi söker dig som drivs och motiveras av kundservice och är detaljorienterad. Du är noggrann och flexibel och trivs med att hantera olika kundsituationer. Du tycker om att arbeta både självständigt och i grupp, är strukturerad samt har en god administrativ förmåga. Som person är du serviceminded och har ett professionellt sätt att arbeta.

Vi behandlar alla ansökningar löpande och vänta inte till annonsens slutdatum med din ansökan om du tror du att du är rätt person för tjänsten. Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta Jessica Lindahl på tfn. 070-441 50 20.

Vi ser fram emot din ansökan!

Publiceringsdatum
2012-01-03

Arbetstider och omfattning
deltid

Ersättning
enligt avtal

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-01-23
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Jessica Lindahl, 031-333 60 52

Företag
Randstad AB Göteborg

Adress
Randstad AB Göteborg
Nils Ericsonplatsen 3
41103 Göteborg

Jobbnummer
1119770

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Randstad AB Göteborg

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Randstad AB Göteborg: