Kundservicemedarbetare
Selecta AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Selecta AB i Stockholm,
Solna,
Järfälla,
Uppsala,
Västerås eller i
hela Sverige Selecta är Europas ledande serviceföretag inom mat och dryck för arbetsplatser och offentliga miljöer. Selecta finns representerat i 24 länder. I Norden finns Selecta på 45 orter och har ca 700 anställda. Vi erbjuder våra kunder, stora som små, anpassade servicelösningar för kaffe- och varuautomater samt tillbehör och varor till dessa.
Vi söker nu två engagerade medarbetare till Selectas Kundservice
Selectas kundservice ansvarar för att ge förstklassig support till alla våra kunder.
Vi jobbar efter principen 1:st line support. Vi är kundens första kontakt och svara på alla inkommande frågor. Vi hjälper både våra externa som interna kunder med alla tänkbara frågor. Vi vill erbjuda våra kunder världens bästa servcie och få dem att känna att vi finns här för dem.
Vi har just nu ett behov av två självgående och drivna medarbetare till vår Kundservice, en tjänst är en tillsvidareanställning (vi tillämpar 6 månaders provanställning) och den andra tjänsten är ett föräldravikariat på 12 månader. Vi är en grupp bestående av 14 personer.
Tillträde sker under december månad eller enligt överenskommelse.
Publiceringsdatum2015-11-18Arbetsuppgifter• Att på ett konstruktivt sätt besvara alla frågor kring fakturor, beställningar och avtal som inkommer till avdelningen via telefon och till viss del mail.
• Ta emot felanmälningar ifrån våra kunder och då främst gällande fel på våra kaffeautomater.
• Avhjälpa fel via telefon.
• Registrera och vidarebefordra information till våra tekniker som kan åtgärda fel.
• Svara på alla kundernas frågor i en 1:st line support.
• Vi använder bland annat program som Movex, Crm Dynamics, Outlook och Intelecom Connect.
För alla oss som arbetar på Selecta gäller det att i alla lägen göra det vi kan för att infria, och helst överträffa, kundernas och konsumenternas förväntningar. Hos oss mäts du både på vad du gör och hur du gör det därför är det viktigt att dina personliga värderingar överensstämmer med våra; Lagarbete, Engagemang och Kvalite.
Vi söker dig som:
• Har arbetslivserfarenhet ifrån ett annat serviceyrke med mycket kundkontakt.
• Är du noggrann och vill arbeta med telefonen som främsta verktyg samtidigt som du älskar att ge förstklassig service.
• Är en lättlärd team-player som trivs med ett högt tempo
• Är du professionell med ett vänligt bemötande och har även förmågan att på ett klart och tydligt sätt förklara och förmedla information och lösningar till andra.
• Har goda kunskaper i Svenska och Engelska både i tal och skrift
• Är van att arbeta vid dator.
• Har du teknisk erfarenhet och tidigare kaffe kunskaper är det ett plus
Intresserad?
Välkommen med din ansökan senast den 1 december 2015. Urval sker löpande så skicka in din ansökan redan idag.
Registerar din ansökan via länken:
http://www.webforum.com/form/selecta/form.asp?sid=251021823Vill du veta mer om tjänsten och/eller rekryteringsprocessen är du välkommen att maila
annmarie.aberg@se.selecta.comVaraktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid
Vi tillämpar provanställning
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duRegisterar din ansökan via länken:
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagSelecta AB
AdressSelecta AB
12090 STOCKHOLM
KontorsadressOstmästargränd 5
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 0770-858585
Jobbnummer 2533518
Observera att sista ansökningsdag har passerat.