Kundservicemedarbetare

Resurs Bank AB / Kundservicejobb / Helsingborg
2022-08-25
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundservicemedarbetare" (publicerad 2023-11-10) ⬅️


Visa alla kundservicejobb i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Resurs Bank AB i Helsingborg, Malmö, Borås, Stockholm, Sollentuna eller i hela Sverige

Få koll på rollen

På Customer Service ansvarar vi för all kundservice inom Resurs. Vi kan erbjuda dig en spännande och utvecklande roll med mycket kundkontakt där telefonen är ditt främsta verktyg. Efter en gedigen introduktionsutbildning som omfattar både system, produktkunskap och försäljning kommer du att vara redo att ge våra kunder en bra serviceupplevelse. Vi genomgår just nu en stor tranformationsresa med Customer Obsession i fokus där du kommer ha en viktig roll.

På Customer Service är det ett stort kund- och försäljningsfokus vilket innebär att du bör;

• Trivas med ett strukturerat arbetssätt där vi sätter tydliga mål för prestation och sedan mäter och följer hur det går, allt för att möta våra kunders förväntningar
• Ha ett genuint intresse för dialogen med våra kunder och kontinuerligt bidra till att förbättra den.
• Tycka om försäljning och se försäljningsmål som en naturlig del av arbetet
• Vara öppen för ny teknik och kontinuerlig utveckling av arbetsuppgifterna

På ett personligt plan

Vi söker som har en positiv inställning, känsla för god service och kvalitet. Att du är flexibel och gillar att arbeta i ett tillväxtorienterat företag med högt tempo och snabba beslut är en självklarhet!

Vi söker nya medarbetare med olika bakgrund och tror att det är en stor fördel om du har ett par års erfarenhet från servicebranschen och gärna från en roll med mycket kundkontakt. Erfarenhet från Callcenter är ett plus och kan du något mer nordiskt språk är det meriterande. Formellt ställer vi krav på avslutad gymnasieutbildning med godkända betyg.

Meriterande om du kan förstå och göra dig förstådd med norsktalande kunder.

Mer än bara ett jobb

Resurs anda handlar om transformation, vår kultur och människorna i vårt samhälle. Det handlar om hur vi definierar oss själva, hur vi möter världen och hanterar vår verksamhet. Vi är här för att göra skillnad i människors liv och för att hjälpa dem att få saker att hända. Vi vill ge känslan av frihet och möjligheter, och känslan av att ha att göra med en bank inte är en svår sak. Vi är här för att få bra saker att hända, vill du vara med?

Ansök idag!

Vänta inte med att skicka in din ansökan, urval och intervjuer sker nämligen löpande och tjänsten kan därför komma att tillsättas före sista annonseringsdatum. Vi ser fram emot att höra från dig.

Rekryteringsprocessen

Urvalsfrågor -> Screeningtester -> telefonintervju -> fysiskt informationsmöte på vårt huvudkontor i Helsingborg där du även får medlyssna på samtal och få en djupare förståelse för arbetet -> intervju -> slutbesked

Viktigt att känna till

I samtliga rekryteringsprocesser gör vi anmärkningskontroll på de personer som går vidare till informationsmötet. I samband med anställningserbjudande begär vi även ett utdrag ur belastningsregistret. Detta görs via polisens hemsida.

LI-LN1

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Publiceringsdatum
2022-08-25

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-02-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Resurs Bank AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Resurs Bank AB (org.nr 516401-0208), https://www.resursbank.se/

Arbetsplats
Resurs Bank

Kontakt
Lena Sandgren
lena.sandgren@resurs.se

Jobbnummer
6919363

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Resurs Bank AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Resurs Bank AB: