Kundservicemedarbetare
Devotum AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Devotum AB i Stockholm,
Sundbyberg,
Södertälje,
Norrtälje,
Uppsala eller i
hela Sverige Devotum tillhandahåller företag och organisationer i fastighetsbranschen med professionell kompetens. Vi bidrar med såväl personaluthyrning och rekrytering som konsultförmedling. Med vår erfarenhet av branschen är vi en trygg samarbetspartner i vilken form man än samarbetar med oss.
Devotum finns representerade i tre regioner - Region Mitt i Stockholm, Region Väst i Göteborg, Region Syd i Malmö.
Just u söker vi 3 stycken kundservicemedarbetare till ett myndighetsföretag beläget i Stockholm. Uppdraget finns både i hel och deltid och förväntas starta 1 februari 2022 t o m 31 juli 2022 med möjlighet till förlängning.
Bakgrund
Vi söker kundcentermedarbetare på hel eller deltid till vårt kundcenter. Uppdraget innebär inledningsvis att bemanna telefonen men även andra befintliga kundingångar som mejl. Vi behöver ha minst en person på heltid och gärna en till två studerande extraresurser . Då introduktionen sker under en månad ser vi att man helst kan arbeta heltid då. Eventuellt kan förlängning bli aktuellt under sommar och semester juli-augusti.
Publiceringsdatum2022-01-11BeskrivningDu ska ha tidigare god erfarenhet av att ha telefonen som verktyg. Du brinner för att ge god service och gillar utmaningarna med de svåraste samtalen där du vänder missnöje till belåtenhet. Du har god självkännedom, är lättlärd och mån om att ge den absolut bästa servicen till våra hyresgäster. Meriterande är om du har arbetat med liknande uppgifter eller som reparatör eller dylikt.
Mål
Introduktionen sker på heltid under ca 4 veckor tillsammans med en fadder. Du kommer ta samtal redan efter någon dag. Medlyssning från andra inom bolaget sker löpande. Du är orädd och blir inte stressad av att kön växer utan arbetar strukturerat och effektivt med hög kvalitet. Verksamheten är under ständig utveckling och du bör därför tycka om att gilla att arbeta i ständig förändring och utveckling. För rätt person finns goda möjligheter att få arbete inom verksamheten eller företaget. Du behöver ha ett väl fungerande internet då hemarbete sker delar av arbetstiden. Du bör inte bo längre bort än att du kan ta dig in till arbetsplatsen inom 30-60 minuter om det krävs.
Kravspecifikation
Gymnasieutbildning och tidigare erfarenhet av arbete med telefonen som främsta verktyg. Du är effektiv och vill ge den allra bästa servicen till våra hyresgäster och stockholmare. Du har goda datakunskaper och vana att arbeta med olika program. Goda kunskaper i svenska och engelska både i tal och skrift. Kan felsöka och ställa relevanta kontrollfrågor . Följer uppsatta rutiner. Har en sund och hållbar livsstil.
Befattningens huvudsyfte
Bidra till att skapa kundservice i världsklass genom en effektiv och kvalitetssäkrad handläggning av kundärenden inkomna via telefon, e-post, fastighetssystem, befintliga och eventuellt kommande digitala kanaler samt även kunna bemanna receptionen.
I huvudsak stödja förvaltningens funktioner med service till våra hyresgäster.
Dina arbetsuppgifter Ta emot och registrera ärenden i befintliga och kommande digitala kanaler.
Kunna felsöka, prioritera och styra ärenden rätt.
Besvara samtliga frågor från hyresgäster och övriga intressenter på ett effektivt sätt.
Samarbete med övriga funktioner inom företaget.
Medverka i förbättringsarbete, uppföljning och vidareutveckling av kundcenters verksamhet.
I övrigt delta i förekommande eller nya arbetsuppgifter inom kundcenters verksamhet.
Utbildningskrav
Gymnasieutbildning eller motsvarande.
Arbetslivserfarenhet och kunskaper
Kvalifikationer Erfarenhet och kunskaper inom Kundservice via telefon/webb/ kommunikation/digitala kanaler
Tydlig och korrekt svenska både i tal och skrift
Öppen för innovation, utveckling och förändringsarbete
Erfarenhet av att hantera svåra samtal och missnöje
Meriterande:
Erfarenhet av fastighetsskötsel, förvaltning och uthyrning
Erfarenhet av kommunikation i digitala kanaler
Erfarenhet av arbete i mångkulturella miljöer
Engelska och andra språk
Kunskaper inom fiber/bredband/tv och telefoni
Övriga kompetenser:
Gott omdöme och självkännedom
Stabilitet och professionalism
Initiativtagande, självgående och strukturerad
God samarbetsförmåga
Pedagogisk och lösningsorienterad
Omfattning
Uppdraget är på hel eller deltid, 15-38,25 timmar/vecka. Uppdragsperiod: 1 februari 2022 t o m 31 juli 2022 med möjlighet till förlängning.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-01-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagDevotum AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Devotum AB (org.nr 556685-9293),
http://www.devotum.se Arbetsplats Devotum
Kontakt Rebecka Wiksell
rebecka.wiksell@devotum.se 0735927219 Jobbnummer 6239655
Observera att sista ansökningsdag har passerat.