Kundservicechef till Nordic Wellness
Sportlife M W AB / Chefsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla chefsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Sportlife M W AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Nordic Wellness är Sveriges största friskvårdskedja med över 300 gym och ett antal padelanläggningar runt om i landet.
Vi erbjuder ett brett utbud av träning, hälsa och välmående för alla åldrar.
I takt med vår expansion söker vi nu en positiv, inspirerande och utvecklingsdriven Kundservicechef till vårt huvudkontor i Göteborg
Att vara Kundservicechef på Nordic Wellness
Som Kundserviceschef blir du en del av vår kundserviceteam och har direktansvar för 9 kundservicemedarbetare. Du ansvarar för mål- och resultatuppföljning, analysering, utveckling och effektivisering av kundservicesystem. Du har ett nära samarbete med våra Distriktschefer och arbetar gemensamt för att vi ska lyckas ge våra medlemmar den absolut bästa servicen, både på våra klubbar och kontakt med vår kundservice.
Kundservice hanterar kundärenden från våra 450 000 medlemmar samt interna frågor från våra klubbar runt om i landet. I dag är arbetstiderna helgfria vardagar mellan 08.00-17.00 samt 11.00-20.00, i takt med vår expansion kommer vi att utöka kundservice öppettider till helger och därmed även personalstyrkan.
Vad söker vi hos dig?
Erfarenhet som Kundservicechef med det övergripande ansvaret för driften.
Du har erfarenhet av att utveckla och leda kundservice, gärna från ett större bolag.
Du tycker det är roligt att arbeta självständigt, tycker om att arbeta i olika system och ser möjligheter till systemutveckling genom omvärldsbevakning
Du har förmågan att arbeta i ett högt tempo med varierande frågor från våra medlemmar och personal ute på klubbarna.
Som person är du metodisk, noggrann och strukturerad i ditt arbetssätt, du är en glad, inspirerande ledare som tycker om att arbeta i högt tempo, du är flexibel och gillar när det händer mycket omkring dig. Våra ledord är FUN MOVEMENT STRONG TOGETHER
Rollen innefattar bland annat att du:
• Inspirerar och vägleder dina medarbetare
• Analyserar och arbetar löpande med kundservice mål och utfall
• Omvärldsanalys initierar och deltar i olika utvecklingsprojekt
• Rekrytering och Bemanningsplanering
Tjänsten är tillsvidare med 6 månaders provanställning.
Välkommen med din ansökan senast 2023-05-15. Urval och intervjuer kan komma att påbörjas innan sista ansökningsdag - så vänta inte med din ansökan!
Ersättning Månadslön
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-05-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "2023/253".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Sportlife M W AB (org.nr 556539-9747)
Arbetsplats Nordic Wellness
Jobbnummer 7704098
Observera att sista ansökningsdag har passerat.