Kundservicechef till hallon (vik)
hallon / Ekonomichefsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomichefsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos hallon i Stockholm Hallon är systeroperatör till mobiloperatören Tre och startade i maj 2013. Vi är en snabbväxande, digital operatör och vår affärsidé bygger på enkelhet; det ska vara enkelt att vara kund hos oss. Vi har ingen bindningstid, ingen uppsägningstid, inga fakturor och alltid fast pris. Under 2018 kommer vi på Hallon och Tre att byta lokaler till ett helt nybyggt hus bredvid Globen i södra Stockholm där alla vi på Hallon och Tre ges bättre möjligheter att mötas, samverka och interagera. Varmt välkommen.
Vår chef för kundservice ska strax gå på föräldraledighet och vi söker därför en ny kollega för ett vikariat på 10-12 månader, med start så snart som möjligt. Rollen ingår i hallons ledningsgrupp och rapporterar till CCO hallon.
Som chef för hallons kundservice har du ansvar för 10 medarbetare samt ett externt team hos vår kundservicepartner. Genom mail, chatt och Facebook arbetar teamen med att ge våra kunder den bästa servicen i deras ärenden och få dem att känna sig nöjda med hallon som mobiloperatör. Enkelhet är vår affärsidé och vi strävar alltid efter att besvara kundernas frågor tydligt, enkelt och snabbt. Vårt kundserviceteam är en tight grupp som gillar att jobba nära de andra hallon-medarbetarna och vår verksamhet.
I din roll som kundservicechef ingår flera olika ansvarsområden:
• Fullt personalansvar för teamet, där du leder och skapar rätt förutsättningar för att dina medarbetare ska kunna säkra kundnöjdhet och göra livet som hallon-kund enkelt
• Löpande coaching av medarbetarna och kvalitetssäkring av teamets arbete
• Ägandeskap och utvecklande relationen med vår externa kundservice-partner
• Ägandeskap för self help centre på hallon.se
• Eskalering och kravställning mot IT-avdelning (2nd line)
• Tillsammans med övriga kollegor driva hela hallons affär framåt och säkra fortsatt kostnadseffektiv tillväxt
Vem är du?
Vi söker en person med tidigare erfarenhet från att leda kundserviceteam, och som älskar att jobba med samt utveckla unga medarbetare. Som person är du engagerad, driven, resultatfokuserad och van att ta egna initiativ. Du brinner för att ständigt förbättra dig själv, dina medarbetare och er verksamhet. Din kommunikativa förmåga är mycket god, och du uppvisar en ödmjuk inställning samt stort intresse för att samarbeta då du kommer ha ett mycket nära samarbete med övriga delar av organisationen. Vi ser gärna att du även har intresse av affärsutveckling och kommersiella frågor. Erfarenhet av abonnemangsaffären är meriterande.
Är du ledaren vi söker? Ansök redan idag, vi intervjuar kandidater löpande. Vid frågor, kontakta Anne-Louise Wirén, CCO hallon,
anne-louise.wiren@hallon.se.
Varaktighet, arbetstid
• -
Publiceringsdatum2018-02-07ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-02-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretaghallon
Adresshallon
Lindhagensgatan 98
10425 Stockhplm
KontorsadressLindhagensgatan 98
Jobbnummer 3951317
Observera att sista ansökningsdag har passerat.