Kundservice / Service desk agent / Teknisk kundtjänst / Helpdesk
Bravura Sverige AB / Supportteknikerjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.
Publiceringsdatum2019-12-20FöretagetVår kund är ett stort internationellt tjänsteföretag som erbjuder helhetslösningar inom IT till både privat och offentlig sektor. Rollen och företaget erbjuder goda utvecklingsmöjligheter för dig som vill och visar intresse. Mer information ges vid eventuell intervju.
Dina arbetsuppgifterI rollen som service desk agent / helpdeskmedarbetare ansvarar du för att ge teknisk support till företagets kunder. I arbetsuppgifterna ingår bland annat installation, felsökning och underhåll, främst i windowsmiljö. Felsökning och hantering sker till stor del genom fjärrverktyg och du tar emot ärenden via telefon och mail. Du ges en gedigen introduktion och samarbetar nära dina kollegor.
Kvalifikationer• Erfarenhet av något serviceyrke, till exempel kundtjänst, butiksbiträde eller liknande
• Erfarenhet av teknisk support (meriterande)
• God datorvana
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift
Vi söker dig som har en god känsla för service och som trivs med att vara ansiktet utåt mot kunderna. Det krävs inga särskilda kunskaper inom IT, däremot ett intresse för teknik och viljan att lära. Du har ett intresse för att lösa problem och försöker alltid hitta en smart lösning utifrån kundens behov. Vidare trivs du med en hög arbetsbelastning och har en förmåga att agera under stress. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet och intresse för tjänsten.
Övrig information:
Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, men det är uttalat att företaget har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och företaget en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.
Start: Omgående
Plats: Malmö
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här:
https://www.bravura.se/din-karriar.Har du problem med att skicka in din ansökan eller frågor kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt,
info@bravura.se eller ringa vår växel 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: IT support, helpdesk, firstlinesupport, first line support, 1st line, teknik, service, telefon, mail, kundtjänst, servicedesk, IT, 1st line support, servicedeskmedarbetare, heltid, Malmö
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-01-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBravura Sverige AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Jobbnummer 5016404
Observera att sista ansökningsdag har passerat.