Kundservice / Kundtjänst / Support / Heltid
Bravura / Supportteknikerjobb / Stockholm
2018-04-23
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundservice / Kundtjänst / Support / Heltid" (publicerad 2018-05-08) ⬅️
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.
Publiceringsdatum2018-04-23FöretagetBravura söker nu en kundtjänstmedarbetare för kunds räkning. Företaget är ett globalt industriledande företag som specialiserar sig på kontorsmarknaden och marknaden för grafisk kommunikation. Företaget erbjuder produkter för bildhantering, industriprodukter, lösningar för nätverkssystem, grafiska kommunikationslösningar, tjänster för dokumenthantering och IT.
Dina arbetsuppgifterI rollen som kundtjänstmedarbetare kommer du agera som navet mellan kundernas IT-avdelning och användarna. Du ansvarar för företagets inkommande samtal från befintliga kunder. Du kommer att hantera många ärenden på egen hand och hjälpa klienterna direkt över telefon och mail. Fokus är att skapa kundnöjdhet och hitta lösningar för varje enskilt ärende. Ditt arbete följs upp inom olika fokusområden för att du ständigt ska kunna utvecklas i rollen.
Kvalifikationer• Utbildning och/eller arbetslivserfarenhet som gett god grundförståelse inom IT (meriterande)
• Tidigare erfarenhet av serviceyrke eller telefonsupport
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, både på svenska och engelska
Dina personliga egenskaperFör att trivas i rollen som kundtjänstmedarbetare är det viktigt att du har ett medvetet kundfokus och tycker om att ge service. Du är lyhörd, engagerad och vill göra ditt allra yttersta för att hjälpa kunden. Du är en positiv lagspelare och passar in i kommunikativa yrken. Då det är ett ständigt flöde med inkommande ärenden är det viktigt att du är effektiv, flexibel och trivs i en miljö med högt arbetstempo.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:
info@bravura.se'>
info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: servicedesk, support, kundtjänst, kundtjänstmedarbetare, kundservice, kundservicemedarbetare
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-05-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktCaleb Musie
caleb.musie@bravura.se 08-40024050
FöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Jobbnummer 4101646
Observera att sista ansökningsdag har passerat.