Kundservice
Sweax AB / Kundservicejobb / Uppsala
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Uppsala,
Östhammar,
Sigtuna,
Österåker,
Håbo eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Sweax AB i Uppsala,
Sigtuna,
Norrtälje,
Stockholm eller i
hela Sverige Vi söker dig kundservicemedarbetare som drivs av att ge service till våra kunder!
Ditt uppdrag.
Vi söker en driven, ansvarsfull, kundfokuserad och nytänkande person som vill bli en del av vår resa framåt från bra till bäst! Du ingår i kundserviceteamet och kommer vara en viktig del av att skapa ett mervärde för våra kunder med fokus på kundnöjdhet och hög servicegrad. I tjänsten som kundservicemedarbetare kommer du att vara navet i Sweax och jobba med inkommande ärenden, administration och kontorsgöromål. Du kommer att kommunicera med medlemmar, styrelser och utomstående intressenter via telefon och mail, ofta om boendefrågor, felanmälningar från bostadsrättsföreningar och nyproduktioner i vårt ärendehanteringssystem.
Dina ansvarsområden.
• Hyresadministration och uppstart av nya kunder.
• Faktura- och boendefrågor, och uthyrningar.
• Processförbättringar.
• Statistik.
Det rör sig om en omväxlande vardag. Du förväntas även ta ansvar att fånga upp och vidareförmedla viktig information till rätt kollega eller avdelning. Du har sedan tidigare erfarenhet av kundservice eller administration och vill fortsätta utvecklas i din roll.
Personliga egenskaper och kvalifikationer.
Din personlighet är viktigt för att passa in. För att trivas och göra ett riktigt bra jobb ser vi att du är strukturerad. Vidare tar du ägandeskap över dina arbetsuppgifter och har en hög ansvarskänsla i kombination med ett glatt och positivt sinnelag. Du skapar goda relationer med kollegor, kunder och boende, och du behöver kunna uttrycka dig väl i tal och skrift i så väl svenska som engelska. Som person är du entusiastisk, engagerad och serviceinriktad. Du gillar att interagera med människor, och framför allt att hjälpa till och lösa problem. Din motivation är att göra livet enklare både för våra kunder och medarbetare!
Du behöver.
• Vara extrovert och intresserad av kundkontakt.
• Ha god samarbetsförmåga.
• Ha god datavana och har lätt för att sätta dig in i olika system.
• Tidigare erfarenhet av kundservice med inriktning mot fastighetsförvaltning är meriterande
• B-körkort
Att arbeta på Sweax
Vi är ett mindre familjärt företag som drivs av framtidsfokus med höga ambitioner att vara en bra leverantör till våra kunder. En glad, positiv och hjälpsam atmosfär där alla medarbetare känner sin betydelse för verksamheten. Vi tycker om att jobba mot tydliga mål och hitta nya vägar för att ständigt förbättra oss. Vi tror på kraften och kreativiteten hos våra medarbetare, och här finns alla förutsättningar för att prestera, trivas och växa.
Vi är övertygade om att en blandning av människor med olika bakgrund skapar en dynamisk och kreativ arbetsmiljö - våra olikheter är vår styrka. Självklart omfattas din anställning av kollektivavtal, försäkringar och tjänstepension. Tjänsten är heltid.
Publiceringsdatum2022-05-04Så ansöker duDin ansökan registrerar du på vår hemsida
www.sweax.se, senast 5 juni. Då vi gör löpande urval så välkomnar vi ditt cv redan idag, då tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstidens slut.
Tryck på loggan för att läsa mer om Sweax.
https://www.sweax.se/)Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidareanställning
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-10-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagSweax AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Sweax AB (org.nr 556359-3218),
http://www.sweax.se Arbetsplats Sweax
Kontakt Karin Spång
karin.spang@sweax.se 0700-850136 Jobbnummer 6607742
Observera att sista ansökningsdag har passerat.