Kundrådgivare, Teknisk Support (Open)

Telia Sverige AB / Supportteknikerjobb / Norrköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Norrköping, Söderköping, Finspång, Linköping, Katrineholm eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Telia Sverige AB i Norrköping, Linköping, Nyköping, Eskilstuna, Örebro eller i hela Sverige

Nu finns det en möjlighet för dig som vill vara med och förstärka våra team inom företagssupport.
Vi heter Roger Newman och Maria Andersson och jobbar som teamledare på Telias företagssupport i Norrköping. Vi är ett grymt gäng med fokus på kundservice, problemlösning och rådgivande försäljning. För rätt person, är det här ett gyllene tillfälle att visa vad du går för.
Din nästa utmaning?
Ditt jobb är att med stort engagemang ge våra kunder den bästa support via inkommande samtal, mail och chatt. Du ska tillsammans med våra kunder lösa deras problem och vägleda dem till deras bästa lösning hos oss på Telia. Det är ett spännande jobb med mycket ansvar. Du jobbar självständigt, har mycket kundkontakt och du har hela tiden stöd från oss. Vi är bra på att ta hand om talanger och få dem att växa. Så om du är redo att ta nästa steg i karriären så finns vi här för dig.
För oss är utveckling och förbättring avgörande, du kommer få alla resurser du behöver för att växa inom kundservice, problemlösning och försäljning. Du kommer att få en inledande utbildning på tre veckor och därefter löpande coachning av din närmsta ledare.
Vårt kontor i centrala Norrköping rymmer många spännande personer och du kommer att få stora möjligheter att utvecklas. Tillsammans med ditt team på ca 15 personer styr du över din egen framtid hos oss.
Och vem är du?
Du är vår röst och vårt ansikte utåt, så du behöver ha en utpräglad känsla för service och gärna erfarenhet av kundmötet. Du gillar problemlösning och ser till att säkra att våra kunders tjänster fungerar optimalt. Du är ambitiös och har viljan att nå resultat och att utvecklas i rollen hos oss på Telia.
Din personlighet:
Kundfokuserad och målinriktad
Pedagogisk och hjälpsam
Positiv till nya utmaningar
Gillar ett strukturerat arbetssätt.

Din erfarenhet:
Gärna tidigare erfarenhet av kundmötet
Gymnasieutbildning
Bra kommunikationsförmåga, svenska och engelska, i både tal och skrift.

Intresserad?
Vill du bli en del av oss - sök jobbet! Vill du veta mer, kontakta oss:
roger.newman@teliacompany.com 0725001399 eller maria.a.andersson@teliacompany.com 0705885680. Rekryteringen sker löpande, så tveka inte att höra av dig. Sista ansökningsdag är den 7 augusti.
Välkommen till Telia - Home to your next big opportunity!

Publiceringsdatum
2020-07-10

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-08-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Adress
Telia Sverige AB
Dalsgatan 7 Norrköping
60232 NORRKÖPING

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Telia Sverige AB (org.nr 556430-0142)
Dalsgatan 7 Norrköping (visa karta)
602 32  NORRKÖPING

Arbetsplats
Telia Company AB

Jobbnummer
5293480

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Telia Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Telia Sverige AB: