Kundrådgivare, Norrtälje
Nordea Bank AB / Butikssäljarjobb / Norrtälje
2017-04-11
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundrådgivare, Norrtälje" (publicerad 2018-11-29) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Norrtälje,
Vallentuna,
Vaxholm,
Täby,
Värmdö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Nordea Bank AB i Norrtälje,
Vallentuna,
Upplands Väsby,
Sollentuna,
Stockholm eller i
hela Sverige Till Norrtälje söker vi nu dig som vill vara med och bidra till våra kunders framtidsplaner genom förstklassig service som underlättar deras vardag. När våra kunder strävar efter att nå sina mål och förverkliga sina drömmar, finns vi där för att erbjuda en relevant finansiell lösning.
Vi ser fram emot att träffa dig som trivs med att arbeta i team där vi hjälper varandra att nå framgång och skapa positiva kundupplevelser. Med ditt engagemang och din passion för att överträffa kundernas förväntningar bidrar du till att skapa framtidens relationsbank, där vi möter kunderna i nya kanaler, och på nya sätt - varhelst och närhelst det passar dem.
Om tjänsten
Som Kundrådgivare är du ofta kundens första kontakt och spelar därmed en viktig roll i att skapa positiva kundupplevelser, underlätta för kunder och hitta affärsmöjligheter. Du ger förstklassig service, tips och råd kring bankens tjänster, produkter och kanaler. Kunderna möter du både digitalt och fysiskt på kontoret.
Dina fokusområden blir att:
• Tillsammans med dina kollegor ansvara för att skapa hög tillgänglighet, tillit och kundnöjdhet, med fokus på att lösa kundens ärende direkt.
• Med ett proaktivt arbetssätt fokusera på hitta sälj- och servicemöjligheter i kundsamtalet, och vid behov säkerställa att kunden får träffa Privatrådgivare eller Företagsrådgivare för att bidra till långsiktiga kundrelationer.
• Utifrån kundernas behov aktivt se till att de erbjuds våra olika tjänster, produkter och kanaler.
Tjänsten är placerad i Norrtälje.
Din profil
Vi söker dig som har ett genuint intresse för service och av att vinna kundernas förtroende och lojalitet. Du:
• Har förmågan att sätta dig in i kundens situation, och har en naturlig fallenhet för att etablera kontakt i mötet med både kunder och kollegor.
• Stimuleras av att arbeta resultatinriktat, där du på ett skickligt sätt kopplar samman kundens behov med våra produkter och tjänster.
• Arbetar aktivt med att utveckla dina egna kompetenser och dela kunskap med kollegor, samt bidra till ett öppet och positivt klimat.
• Tar till dig ny teknik som du använder i det digitala mötet med kunden.
Det är meriterande om du har en akademisk utbildning och är Swedsec-licensierad. Du har professionella kunskaper i engelska och svenska, i både tal och skrift.
Mer information och skicka ansökan
Välkommen med din ansökan, inklusive CV, senast 30 april 2017.
För mer information om tjänsten, är du välkommen att kontakta Camilla Pettersson på
camilla.pettersson@nordea.com Vi tror att mångfald bidrar till att våra team uppnår bättre resultat. Därför strävar vi efter att skapa team med en mix av profiler med olika kön, i olika åldrar och med olika bakgrund och erfarenheter.
För facklig information, kontakta Finansförbundet på
finansforbundet@nordea.se eller SACO på
SACONordea@nordea.com. Notera att de inte kan svara på specifika frågor om tjänsten.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2017-04-11ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-04-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktCamilla Pettersson
camilla.pettersson@nordea.comFöretagNordea Bank AB
AdressNordea Bank AB
Stora Brogatan 3
76124 Norrtälje
KontorsadressStora Brogatan 3
Jobbnummer 3433434
Observera att sista ansökningsdag har passerat.