Kundrådgivare, Norrtälje

Nordea Bank AB / Butikssäljarjobb / Norrtälje
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Norrtälje, Vallentuna, Vaxholm, Täby, Värmdö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Nordea Bank AB i Norrtälje, Vallentuna, Upplands Väsby, Sollentuna, Stockholm eller i hela Sverige

Vi söker en Kundrådgivare som vill vara med och bidra till våra kunders framtidsplaner genom förstklassig service som underlättar deras vardag. Det här är en möjlighet för dig att arbeta i team där vi hjälper varandra att nå framgång och skapa positiva kundupplevelser. Tjänsten är ett vikariat på 2 år.

Världen vi lever i är i konstant förändring. Men oavsett vad framtiden för med sig så börjar allt med våra kunder. Därför behöver vi dig. Du kommer att arbeta i ett team av engagerade kollegor i en spännande miljö. Tillsammans hjälper vi till att uppfylla våra kunders behov, som förändras hela tiden.

För oss är det viktigt att vara nyfikna och prova nya saker för att bättre erbjuda kunderna service, var och när som helst. Du kommer få många möjligheter att lära dig nya saker, växa och bygga en karriär hos oss. Vill du hjälpa oss bli ledande i att erbjuda positiva kundupplevelser?
Om tjänsten

Du blir en del av Norrtäljekontoret, där du ger förstklassig service, tips och råd kring bankens tjänster, produkter och kanaler. Kunderna möter du både digitalt och fysiskt på kontoret.

Vad du kommer att göra: Tillsammans med dina kollegor ansvara för att skapa hög tillgänglighet, tillit och kundnöjdhet, med fokus på att lösa kundens ärende direkt. Med ett proaktivt arbetssätt fokusera på att hitta sälj- och servicemöjligheter i kundsamtalet, och vid behov säkerställa att kunden får träffa Privatrådgivare eller Förmögenhetsrådgivare för att bidra till långsiktiga kundrelationer. Utifrån kundernas behov aktivt se till att de erbjuds våra olika tjänster, produkter och kanaler.
Rollen är baserad i Norrtälje.
Din profil

Collaboration. Ownership. Passion. Courage. Det är de fyra värderingar som guidar oss alla i att vara som bäst. Vi tror att du gillar att lära dig nya saker och ser fram emot att bidra med dina idéer. Du är pålitlig, ger andra spelrum och säger vad du tycker - även när det tar emot.

Din profil och bakgrund: Har ett genuint intresse för service och av att vinna kundernas förtroende och lojalitet. Har förmågan att sätta dig in i kundens situation, och har en naturlig fallenhet för att etablera kontakt i mötet med både kunder och kollegor. Stimuleras av att arbeta resultatinriktat, där du på ett skickligt sätt kopplar samman kundens behov med våra produkter och tjänster. Akademisk utbildning är meriterande och Swedsec-licens är ett krav, men har du inte det så får du den utbildning som krävs. Professionella kunskaper i engelska och svenska, i både tal och skrift.
Om det här låter som dig, hör av dig!
Mer information och skicka ansökan

På nordea.com kan du läsa mer om oss, vår verksamhet och vårt fokus på att integrera hållbarhet i allt vi gör.

I Nordea rekryterar vi brett, och väljer den bästa personen för jobbet. För mångfald gör oss starkare. Och när du väl är ombord, kommer du se att alla har lika möjligheter hos oss.

Skicka in din ansökan senast den 11.12.10

Om du vill veta mer om jobbet, kontakta Jessica Granholm, 010-1564414 eller jessica.granholm@nordea.se.

Varaktighet, arbetstid
heltid tillsvidare

Publiceringsdatum
2018-11-29

Ersättning
månadslön
månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-12-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Jessica Granholm jessica.granholm@nordea.se

Företag
Nordea Bank AB

Adress
Nordea Bank AB
76130
76130 Norrtalje

Kontorsadress
76130

Jobbnummer
4479223

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Nordea Bank AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Nordea Bank AB: