Kundrådgivare / Kundsupport / Administration

Bravura Sverige AB / Kundservicejobb / Göteborg
2022-01-24
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundrådgivare / Kundsupport / Administration" (publicerad 2022-02-16) ⬅️


Visa alla kundservicejobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Härryda eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjnsten:

Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 6 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia Company. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.

Om fretaget:

Telia Company är den nya generationens telekomföretag. Deras cirka 20 000 duktiga kollegor möter miljontals kunder varje dag i världens mest uppkopplade länder. De är knutpunkten i det digitala ekosystemet som gör det möjligt för människor, företag och samhällen att få tillgång till allt som är viktigt för dem, på deras villkor, dygnet runt - året om. De har bestämt sig för att förändra IT-och telekomindustrin och för världen närmare deras kunder.


Publiceringsdatum
2022-01-24

Dina arbetsuppgifter
I rollen som kundrådgivare arbetar du i nära dialog med företagets privat-och företagskunder där du ansvarar för att säkerställa nöjda kunder. Ärendena varierar i tid och komplexitet och berör frågor gällande fiberanslutningar, faktura-och reklamationshantering. Med telefon och mejl som dina främsta arbetsverktyg arbetar du för att ge god kundservice kring fiberanslutningar till både privat-och företagskunder. Rollen innebär varierande arbetsuppgifter ned flertalet kontaktytor, både internt och externt och du tillhör ett team om 20 kollegor.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Avslutad gymnasieutbildning
• Tidigare arbetslivserfarenhet av kundkontakt
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift
• God systemvana

Vi tror att du som söker har intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra och anstränger dig för att leverera lösningar. Du sätter kunden i fokus och har ett tillvägagångssätt för att lösa problem. För att trivas i roller ser vi att du har en öppenhet för förändring och kan snabbt ändra ditt synsätt och förhållningssätt. Eftersom du arbetar i nära samarbete med kollegor i samma roll har du en förmåga och intresse för att samarbeta med andra människor och har lätt för att se gruppen och syftet med helheten.

vrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här: http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanstllning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-02-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Josefin Sundqvist
josefin.sundqvist@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
6276167

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: