Kundrådgivare företag, Nordea Finance
 Nordea Bank Abp, Filial i Sverige / Kundservicejobb / Stockholm
 Observera att sista ansökningsdag har passerat.
 
   Visa alla kundservicejobb i Stockholm, 
Solna, 
Lidingö, 
Sundbyberg, 
Danderyd eller i 
hela Sverige Visa alla jobb hos Nordea Bank Abp, Filial i Sverige i Stockholm, 
Lidingö, 
Sollentuna, 
Täby, 
Upplands Väsby eller i 
hela Sverige   Nordea is a leading Nordic universal bank. We are helping our customers realise their dreams and aspirations - and we have done that for 200 years. We want to make a real difference for our customers and the communities where we operate - by being a strong and personal financial partner.
Job ID: 23357
Har du stor passion för kundrelationer och vill lära dig allt om objektsfinansiering gentemot företagskunder? Du blir en del av vårt ambitiösa team inom Equipment, Nordea Finance och ställs inför spännande utmaningar varje dag, vilket gör att du kan utvecklas hos oss under många år. Med ditt engagemang och din passion för att överträffa kundernas förväntningar bidrar du till att skapa framtidens relationsbank. 
Publiceringsdatum2024-04-04Om tjänstenVälkommen till Nordea Finance som är ett dotterbolag till Nordea. Inom affärsområdet Equipment Finance jobbar vi med objektfinansiering och våra huvudprodukter är leasing, avbetalning och hyra. Vi finansierar allt från entreprenadmaskiner, bilar, IT-utrustning och kontorsutrustning och har ett nära samarbete med Nordea Bank som är vår största samarbetspartner. 
Som medarbetare på Kundservice Branches inom Equipment Finance kommer du att hjälpa våra företagskunder och Nordeas företagskontor med olika frågeställningar som uppkommer före och under leasing och avbetalningskontraktens löptid. Du kommer att ha en serviceinriktad roll där du hanterar både mejl och telefon, du kommer granska formalia i våra avtal samt administrera våra företagskunders avtal och uppdrag. 
Tjänsten är en tillsvidareanställning och är placerad i Stockholm/Lindhagen. 
Vem du är 
Collaboration, Ownership. Passion & Courage. Det här är våra värderingar som vi tror att du delar. Värderingarna hjälper oss att överträffa oss själva varje dag. 
Vi söker dig som brinner för att arbeta med kunden i fokus och som har ett genuint intresse för service. Det är viktigt att du snabbt förstår kunden och att du har starka kommunikativa egenskaper i både tal och skrift. Bra om du även är van att arbeta självständigt och metodiskt i ett högt tempo. 
Du: 
 * Har stort engagemang med god problemlösningsförmåga som ser möjligheter, det är också viktigt för dig att gruppen lyckas tillsammans. 
 * Har erfarenhet i roller med direkt kundkontakt med företagskunder 
 * Ser det som naturligt att arbeta enligt instruktioner, guidelines och standardprocesser, och att ha fokus på compliance 
 * Har goda kommunikativa egenskaper där du uttrycker dig väl i både tal och skrift i både Svenska och Engelska 
 * Det är meriterande om du har en akademisk utbildning
Om det här låter som du, tveka inte att höra av dig!
Nästa steg
Skicka in din ansökan senast den 14/04/2024. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Maria Werthén-Casslind via e-post 
maria.werthen-casslind@nordea.com eller via telefon +46 702434102.
För facklig information, kontakta 
finansforbundet@nordea.se eller 
SACONordea@nordea.com.
I Nordea vet vi att en inkluderande arbetsplats är en hållbar arbetsplats. Det är vår djupa övertygelse att våra olika bakgrunder, erfarenheter, egenskaper och personligheter sammantaget gör oss bättre rustade för att hjälpa våra kunder och bidra till de samhällen vi verkar i. Så var den du är.  
Ersättning Undefined 
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-04-14 
Klicka på denna länk för att göra din ansökan  Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "23357-42384294".  
Omfattning Detta är ett heltidsjobb. 
Arbetsgivare Nordea Bank Abp, Filial i Sverige (org.nr 516411-1683)  
Arbetsplats Nordea 
Kontakt PRS Team 
00000000  Jobbnummer 8587172 
Observera att sista ansökningsdag har passerat.