Kundrådgivare

Swedbank AB / Kundservicejobb / Piteå
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Piteå, Luleå, Älvsbyn, Boden, Skellefteå eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Swedbank AB i Piteå, Luleå, Boden, Skellefteå, Kalix eller i hela Sverige

Har du en passion för service, vill arbeta med kundnöjdhet och är intresserad av skriftlig kommunikation? Då är det dig vi söker!
Hos oss på Swedbank har du en möjlighet att:
• Jobba i ett team som genomsyras av kundservice, laganda, glädje och energi.
• Hjälpa våra kunder med frågor som omfattar privatengagemanget och guida dem genom våra digitala kanaler.
• Arbeta med och utveckla bankens nya kommunikationskanal, chatten.

I denna roll behöver du:
• Vara engagerad, ansvarstagande och delar bankens värderingar öppen, enkel och omtänksam.
• Vara nyfiken på att lära dig nya saker, oavsett om du tillhör våra erfarna medarbetare eller är i början av din karriär.
• Vara flexibel och anpassningsbar.
• Tänka kundnöjdhet och är lösningsorienterad i alla kundmöten.
• Vilja förvalta och omfamna kundernas önskemål på ett entusiastiskt sätt över telefon, chatt eller skrift via internetbanken och mobilappen.
• Ha en härlig inställning och energi där ditt fokus är att genomföra kundmöten med hög effektivitet och kvalité.
• Ha en god kommunikationsförmåga i svenska och engelska. Det är en merit att vara stark i din skriftliga kommunikationsförmåga.

På Swedbank är medarbetarna vår största tillgång. Vi har en kultur som bygger på respekt, inkludering och öppenhet, där varje medarbetares röst är viktig. Vi stöttar kontinuerlig utveckling. Du som arbetar hos oss leder din egen utveckling och hittar utmaningar som inspirerar dig. Vi värnar om ditt välmående och erbjuder en hållbar och flexibel arbetsmiljö. Som anställd ingår du i ett rörligt ersättningsprogram och erbjuds tjänstepension, frivillig sjukförsäkring samt andra attraktiva förmåner. Vi arbetar genom våra värderingar: Öppen, Enkel och Omtänksam. Tillsammans levererar vi en positiv och unik upplevelse för våra kunder. Tillsammans gör vi skillnad.

Bli en del av vårt team och...
en viktig kugge i vår strävan mot vår strategiska inriktning. Vi arbetar för att göra kundmöten i världsklass, där vi med stort engagemang jobbar mot gemensamma mål och där varje individuell prestation är viktig för att vi tillsammans ska nå framgång i teamet. Du får ett synligt och nära ledarskap där jag vill vara ett bra stöd för dig i din personliga utveckling. Jonas Karlsson, din framtida chef

Vi ser fram emot din ansökan senast den 2022-01-31.
Arbetsplats: Piteå

Publiceringsdatum
2022-01-13

Kontakt
Rekryterande chef: Jonas Karlsson +46 73 074 81 42

SACO: Anna Hermansson, +46 8 58 59 05 26

Finansförbundet: : Anna-Maria Brehmer, +46 70 654 23 87

Vi kan komma att påbörja urvalet under ansökningstiden och välkomnar din ansökan så snart som möjligt.

Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller säljare av andra rekryteringstjänster.

Swedbank är en inkluderande arbetsgivare och diskriminerar ingen utifrån kön, ålder, sexuell läggning eller sexuell identitet, etnicitet, religion eller funktionsnedsättning - alla är välkomna.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-01-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Swedbank AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Swedbank AB (org.nr 502017-7753)

Arbetsplats
Swedbank Sweden

Kontakt
Jonas Karlsson
jonas.karlsson@swedbank.se

Jobbnummer
6245456

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Swedbank AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Swedbank AB: