Kundrådgivare
Swedbank AB / Kundservicejobb / Piteå
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Piteå,
Luleå,
Älvsbyn,
Boden,
Skellefteå eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Swedbank AB i Piteå,
Luleå,
Boden,
Skellefteå,
Kalix eller i
hela Sverige Har du en passion för service, vill arbeta med kundnöjdhet och är intresserad av skriftlig kommunikation? Då är det dig vi söker!
Hos oss på Swedbank har du en möjlighet att:
• Jobba i ett team som genomsyras av kundservice, laganda, glädje och energi.
• Hjälpa våra kunder med frågor som omfattar privatengagemanget och guida dem genom våra digitala kanaler.
• Arbeta med och utveckla bankens nya kommunikationskanal, chatten.
I denna roll behöver du:
• Vara engagerad, ansvarstagande och delar bankens värderingar öppen, enkel och omtänksam.
• Vara nyfiken på att lära dig nya saker, oavsett om du tillhör våra erfarna medarbetare eller är i början av din karriär.
• Vara flexibel och anpassningsbar.
• Tänka kundnöjdhet och är lösningsorienterad i alla kundmöten.
• Vilja förvalta och omfamna kundernas önskemål på ett entusiastiskt sätt över telefon, chatt eller skrift via internetbanken och mobilappen.
• Ha en härlig inställning och energi där ditt fokus är att genomföra kundmöten med hög effektivitet och kvalité.
• Ha en god kommunikationsförmåga i svenska och engelska. Det är en merit att vara stark i din skriftliga kommunikationsförmåga.
På Swedbank är medarbetarna vår största tillgång. Vi har en kultur som bygger på respekt, inkludering och öppenhet, där varje medarbetares röst är viktig. Vi stöttar kontinuerlig utveckling. Du som arbetar hos oss leder din egen utveckling och hittar utmaningar som inspirerar dig. Vi värnar om ditt välmående och erbjuder en hållbar och flexibel arbetsmiljö. Som anställd ingår du i ett rörligt ersättningsprogram och erbjuds tjänstepension, frivillig sjukförsäkring samt andra attraktiva förmåner. Vi arbetar genom våra värderingar: Öppen, Enkel och Omtänksam. Tillsammans levererar vi en positiv och unik upplevelse för våra kunder. Tillsammans gör vi skillnad.
Bli en del av vårt team och...
en viktig kugge i vår strävan mot vår strategiska inriktning. Vi arbetar för att göra kundmöten i världsklass, där vi med stort engagemang jobbar mot gemensamma mål och där varje individuell prestation är viktig för att vi tillsammans ska nå framgång i teamet. Du får ett synligt och nära ledarskap där jag vill vara ett bra stöd för dig i din personliga utveckling. Jonas Karlsson, din framtida chef
Vi ser fram emot din ansökan senast den 2022-01-31.
Arbetsplats: Piteå
Publiceringsdatum2022-01-13KontaktRekryterande chef: Jonas Karlsson +46 73 074 81 42
SACO: Anna Hermansson, +46 8 58 59 05 26
Finansförbundet: : Anna-Maria Brehmer, +46 70 654 23 87
Vi kan komma att påbörja urvalet under ansökningstiden och välkomnar din ansökan så snart som möjligt.
Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller säljare av andra rekryteringstjänster.
Swedbank är en inkluderande arbetsgivare och diskriminerar ingen utifrån kön, ålder, sexuell läggning eller sexuell identitet, etnicitet, religion eller funktionsnedsättning - alla är välkomna.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-01-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagSwedbank AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Swedbank AB (org.nr 502017-7753)
Arbetsplats Swedbank Sweden
Kontakt Jonas Karlsson
jonas.karlsson@swedbank.se Jobbnummer 6245456
Observera att sista ansökningsdag har passerat.