Kundmottagare till bilverkstad i Malmö
KFX HR-partner Skandinavien AB / Kundservicejobb / Malmö
2025-01-22
Visa alla kundservicejobb i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB i Malmö,
Lund,
Svedala,
Trelleborg,
Eslöv eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2025-01-22Om tjänstenÄr du en person med passion för kundkontakt och ett vänligt och serviceinriktat bemötande? Trivs du i rollen som ansiktet utåt på ett företag och har erfarenhet av att möta kunder över disk, telefon och via mail? Då kan det vara dig vi letar efter!
Just nu söker vi kundmottagare för däcksäsongen hos vår kund i Jägersro med chans till förlängning.
Om företagetKFX HR-partner är ett auktoriserat rekryterings-, bemannings- och omställningsföretag. Med lång erfarenhet, kompetens och nära relationer är vi en ovanligt personlig HR-partner i en alltmer digital värld. Vi ser våra konsulter som mer än bara en resurs vi hyr ut, våra kandidater som kunder och våra kunder som samarbetspartners.
KFX HR-partners fokus har alltid varit att bygga långsiktiga relationer. Vårt mål är att vara våra kunders första val av HR-partner och branschens bästa arbetsgivare. Våra ledord på KFX är stolthet, omtanke och engagemang och dessa genomsyrar allt vi gör.
Dina arbetsuppgifterI rollen som kundmottagare under däcksäsongen kommer du att vara en viktig del av företagets kundbemötande. Tillsammans med ditt team ansvarar du för att kunder får en positiv upplevelse vid inlämning av bil för däckbyte, samt vid bokningar via telefon och mail. Du kommer att hantera kundens förväntningar, administrera ordrar i datorsystem och samarbeta med interna kollegor för att säkerställa effektiv administration.
KvalifikationerVi söker dig som har ett intresse för service och som även trivs med försäljning för att bidra till framgång under däcksäsongen. I övrigt ser vi att du är:
• Utåtriktad, självgående och trivs i en dynamisk arbetsmiljö.
• Flytande i svenska och engelska i tal och skrift är ett krav.
• Självständig i hantering av dator och telefon.
• Trivs med att skapa goda relationer och är ansvarsfull i arbetsuppgifter.
• Har förmåga att snabbt lära dig nya system och hantera enklare administration.
• Meriterande med erfarenhet av arbete inom service och kundhantering.
Övrigt:
Tjänsten är en konsultanställning via KFX HR-partner och sträcker sig från mitten av mars till och med början av maj 2025. Arbetstiderna är måndag till fredag med 8 timmars arbetsdagar förlagt mellan tiderna 7-18.
Urval och intervjuer sker löpande, vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Har du frågor om tjänsten kontakta ansvarig rekryterare Hedda Jonasson på
hedda.jonasson@kfx.seVarmt välkommen med din ansökan!
Ersättning Enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2025-02-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare KFX HR-partner Skandinavien AB (org.nr 556658-2143)
Arbetsplats KFX HR-partner
Jobbnummer 9119407