Kundkoordinator till kontorshotell
Carotte Staff AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Carotte Staff AB i Stockholm,
Lidingö,
Sundbyberg,
Täby,
Österåker eller i
hela Sverige Om vår kund
Vår kund är ett kontorshotell med hög expansionstakt. De har nyligen öppnat flera nya enheter i Stockholm och utökar nu teamet. Deras mål är att bli Sveriges främsta aktör inom kontorshotell och finns idag över hela landet.
Du blir initialt anställd av Carotte under sex månader, därefter är ambitionen att du rekryteras över och blir tillsvidareanställd direkt hos företaget.
Publiceringsdatum2021-10-28Om tjänstenI rollen som kundkoordinator ansvarar du för servicen gentemot befintliga kunder. Du ansvarar för att hyresgästerna är nöjda och att allt i lokalerna fungerar. Genom tät kontakt med dina kollegor och leverantörer säkerställer du att ni alltid är proaktiva i arbetet inför att nya hyresgäster flyttar in. I ditt dagliga arbete är du ofta ut på plats för att se till att allt är rent, snyggt och fungerar. Du har tät dialog med hyresgäster och leverantörer där du ansvarar för att koordinera felanmälningar.
I arbetsuppgifterna ingår även:
• Inköp och beställning av förbrukningsmaterial
• Förbereda lokaler inför att nya hyresgäster flyttar in
• Hantera leveranser i samband med nyöppnade anläggningar
• Hantera lås- och nyckelservice
• Hantera och koordinera teknik och IT-frågor mellan hyresgäst och leverantör
• Hjälpa till vid marknadsföringsevent och gemensamma aktiviteter på anläggningarna
ProfilFör att lyckas i rollen ser vi att du har erfarenhet av service, koordinering och administration. Vi ser med fördel att du har erfarenhet av servicearbete mot slutkund gärna inom fastighet- och lokalfrågor alternativt inom hotell och andra serviceyrken. Det är meriterande om du har intresse av IT- och teknikfrågor. Du har B-körkort samt talar och skriver flytande svenska och engelska.
Som person ser vi att du är självgående, serviceinriktad, strukturerad och alltid ser till kundens behov först. Du är positiv och prestigelös då arbetsuppgifterna kommer att vara varierande, kan ofta förutse vad som kommer behövas härnäst och älskar känslan när du kan säga "jag anade det så jag har redan kollat upp det". Din känsla för hur du formulerar dig och informerar gör att många uppskattar just ditt sätt att kommunicera.
För att passa i rollen har du ett serviceinriktat förhållningssätt, gillar att nätverka och utveckla nya kontakter. Att jobba i olika system är inget nytt och office- paketet är något du känner dig bekväm med. För att trivas i rollen tror vi att du är en riktig teamplayer, men har inga problem med att jobba självständigt.
Om Carotte
Carotte Staff är rekryterings- och bemanningsföretaget inom Carotte Group som hjälper våra kunder med allt från nyckelpositioner och andra tjänster på heltid till korta deltidsuppdrag. Vi skräddarsyr uppdragen efter våra kunders behov och drivs av att förstå varje kunds specifika behov på djupet. Carotte Staff är specialiserade på roller inom servicebranschen och besöksnäringen.
Välkommen med din ansökan!
Vi tar inte emot ansökningar via mejl men om du har några frågor eller funderingar är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Vi behandlar våra ansökningar löpande och rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt.
Sökord: Service Manager, Serviceansvarig, fastighetsförvaltare, fastighet, Stockholm, koordinator, kundservice, leverantörsansvarig, SDM
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-04-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagCarotte Staff AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Carotte Staff AB (org.nr 556858-0392)
Arbetsplats Carotte Staff
Kontakt Oscar Ohlsén
oscar@carotte.se Jobbnummer 6076182
Observera att sista ansökningsdag har passerat.