Kundkommunikatör/växeltelefonist
Coor Service Management / Receptionistjobb / Borlänge
2016-05-31
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundkommunikatör/växeltelefonist" (publicerad 2016-09-20) ⬅️
Visa alla receptionistjobb i Borlänge,
Falun,
Gagnef,
Säter,
Leksand eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Coor Service Management i Borlänge,
Falun,
Ludvika,
Sandviken,
Gävle eller i
hela Sverige Coor Service Management är Nordens ledande aktör inom service management. Bolaget är specialiserat på att leda, utveckla och effektivisera affärsstödjande servicefunktioner på kontor, i produktionsanläggningar, i fastigheter och i offentlig verksamhet. Bolaget har ca 6 100 medarbetare i Sverige, Norge, Danmark, Finland och Belgien. Omsättningen är ca 7 500 MSEK.
Coor i Borlänge är inne i en expansiv fas och söker nu personal inför sommarsäsongen med start 13 juni. Anställningsformen är en behovsanställning och vi ser gärna att du är kvar även efter sommarsäsongen.
För att vara aktuell för tjänsten krävs det att du kan vara tillgänglig på 75% under utbildningsperioden under 3 veckor samt har full tillgänglighet v.26-35.
Kulturen på Coor kännetecknas av en öppen, prestigelös och välkomnande atmosfär. Du erbjuds möjlighet att arbeta och utvecklas i ett innovativt företag med hög ambitionsnivå. Du kommer att få ta mycket eget ansvar, vara med och bygga upp och forma rutiner i en stimulerande miljö med varierande arbetsuppgifter. I Borlänge är vi idag ca 150 personer som jobbar på vårt servicecenter i Kupolen och vi levererar våra tjänster dygnet runt.
Publiceringsdatum2016-05-31Om tjänstenSom kundkommunikatör bemannar du någon av våra växlar eller kundtjänster, besvarar och kopplar vidare inkommande samtal och i vissa växlar skicka/besvara mail eller hantera akutlarm. Dessa arbetsuppgifter ställer höga krav på dig som telefonist och din förmåga att bemöta de inringande på ett effektivt, professionellt, serviceinriktat och lösningsorienterat sätt. Coor arbetar hela tiden i framkant med att följa teknikens utveckling vilket också gör att kommunikationen kan komma att förändras genom tiden. Du kommer huvudsakligen att arbeta i team men även ensam.
Du kommer att ingå i ett härligt gäng och verka i en prestigelös miljö.
BakgrundSom sökande ser vi att du är positiv och har en god kommunikationsförmåga, att kunna hantera flera arbetsuppgifter parallellt och samtidigt bibehålla en god struktur. Vi söker dig som är serviceinriktad och som förstår hur du ska agera för att uppfylla den förväntan vi har på en god kvalitet och servicenivå. Arbetstempot kan stundvis vara högt och då bör du klara av stressiga moment samt vara flexibel i ditt arbete. Målet är att ge vår kund en snabb och effektiv service i kombination av ett trevligt och professionellt bemötande. Vi vill att du är ansvarstagande, utåtriktad, social och tycker om att arbeta i en miljö som ställer höga krav på flexibilitet.
Ett krav är att du talar och skriver flytande både på svenska och engelska. Du måste även ha god datavana.
Tidigare erfarenhet inom växeltelefoni och/eller kundtjänst är meriterande
Ansökningarna kommer bearbetas löpande och en del tjänster kan tillsättas innan ansökningstidens utgång, så vänta inte med att skicka in ansökan.
För mer information är du välkommen att kontakta:
Bitr. Gruppchef Helena Norroy 010-5597536 alt
helena.norroy@coor.comUnionen Elina Magnusson
unionen-borlange@coor.comVaraktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat
ErsättningEnligt callcenteravtalet
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-06-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagCoor Service Management
AdressCoor Service Management
Kupolen 107 D
78170 Borlänge
KontorsadressKupolen 107 D
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2878752
Observera att sista ansökningsdag har passerat.