Kundkommunikatör till Ombudssupport
Svenska Spel / Receptionistjobb / Gotland
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Gotland,
Västervik,
Valdemarsvik,
Oskarshamn,
Borgholm eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Svenska Spel i Gotland,
Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Jönköping eller i
hela Sverige AB Svenska Spel
Ombudssupport är Svenska Spels telefonsupport för de ca 6500 ombud och ett snabbt antal växande föreningar som säljer våra spel och lotter. Nu söker vi en kundkommunikatör till Visby.
Arbetet på ombudssupport innebär att du besvarar frågor och löser problem via telefon och mail om t.ex. spel, teknik och ekonomi. På ombudssupport tar vi emot och besvarar ca 2000 ärenden i veckan från våra ombud i spelbutiker och föreningar. Vi finns tillgängliga för ombudens frågor 365 dagar och har även hand om materialbeställningar till butikerna.
Vi söker dig som har mycket god datorvana och är intresserad av teknik. Du är utåtriktad, framåt och trivs att arbeta i grupp. Du har vana från telefoni- och kundservice, har en hög effektivitet, gillar ordning och reda och har förmågan att skapa goda relationer. Det är en fördel om du har kännedom om våra produkter samt är intresserad av sport och spel. Du är flexibel både vad gäller arbetsuppgifter och arbetstider; såväl dag-, kvälls- och helgtjänstgöring förekommer.
Tjänsten är ett vikariat t.o.m. 20090930.
Vi vill ha din ansökan senast 20090320, tillträde till tjänsten är omgående.
Om du har frågor om arbetet så vänd dig gärna till Jonas Blomér, chef för Ombudssupport, 0498-26 36 90.
Facklig kontaktperson för Unionen är Martina Ravn, 0498-283278.
Publiceringsdatum2009-03-11Arbetstider och omfattningHeltid Visstid
Så ansöker duAnsökan sker via företagets webbplats.
KontaktFöretagSvenska Spel
AdressSvenska Spel
62180 Visby
Jobbnummer 415623
Observera att sista ansökningsdag har passerat.