Kundkommunikatör / kundtjänstmedarbetare

Willhem AB (Publ) / Kundservicejobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Willhem AB (Publ) i Göteborg, Borås, Trollhättan, Halmstad, Jönköping eller i hela Sverige

Är du i början av din karriär och drivs av att hjälpa andra människor? Är du intresserad av fastighetsbranschen och kundkontakt? Willhem söker nu en kundsupportmedarbetare till vårt team i Göteborg!

Publiceringsdatum
2022-12-27

Om företaget
Willhem äger och förvaltar ca 28 000 hyreslägenheter och finns på 13 olika orter i Sverige. Som ett av de ledande bostadsbolagen i Sverige är vår vision att skapa hyresbostäder där människor trivs och kan känna sig stolta över sitt boende. På Willhem arbetar drygt 300 medarbetare, varav du kommer att ingå i ett team om 14 kundkommunikatörer på vårt huvudkontor i centrala Göteborg. Det är en tillsvidareanställning med arbetstider är måndag - fredag 07.15-16.00.

Dina arbetsuppgifter
Hos Willhem arbetar du som spindeln i nätet på vår centrala kundsupportavdelning där du hjälper främst hyresgäster men även myndigheter och företagskunder via telefon. Du hanterar inkommande samtal som berör allmänna frågor om hyresrätten, betalningar samt felanmälningar från hyresgäster. En del frågor kan du svara själv på, och andra vidareförmedlar du som ärenden till kollegorna på våra ortskontor. Eftersom det är en central roll i organisationen är det viktigt att du ger rätt förutsättningar och information till kollegorna på våra orter som du samarbetar med för att ge en kvalitetssäkrad service.
Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
• Avslutad gymnasieutbildning
• Arbetslivserfarenhet från serviceyrken
• Obehindrad i tal och skrift på Svenska och Engelska
• God datavana
Om du är en bra person med en öppen människosyn och viljan att hjälpa till och leverera riktigt bra service så kommer du att passa i rollen. Du kommer dagligen att prata med många kunder, för att lyckas i samtalen så är en förutsättning att du har en mycket god kommunikationsförmåga. Du behöver även ha god datorvana för att kunna navigera i olika system samtidigt som du har kunden på tråden. Vid stressiga stunder har du förmågan att behålla lugnet och fortsätta arbeta effektivt och strukturerat.
Övrig information
Som medarbetare på Willhem kommer du att ta del av ett generöst friskvårdsbidrag, privat sjukvårdsförsäkring samt många roliga personalaktiviteter varje år.
Start: Omgående eller enligt överenskommelse
Plats: Göteborg, Vasagatan 45
Lön: Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Välkommen med din ansökan senast den 20 januari via: http://jobb.willhem.se/ Urvalet kommer att ske löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan! Har du några frågor om tjänsten ber vi dig kontakta kundservicechef Oldouz Paiamani på oldouz.paiamani@willhem.se

På Willhem jobbar vi för att både hus och människor ska må bra. Som ett av de ledande bostadsbolagen i Sverige är vår vision att skapa hyresbostäder där människor trivs och kan känna sig stolta över sitt boende. Huvudkontoret ligger i Göteborg och drygt 280 personer arbetar idag hos Willhem. Marknadsvärdet på fastigheterna uppgår till 59 miljarder och ägare är Första AP-fonden. Läs mer om oss, vår historia och våra värderingar på story.willhem.se

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-01-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Willhem AB (Publ) (org.nr 556797-1295), https://www.willhem.se/
Vasagatan 45 (visa karta)
400 15  GÖTEBORG

Arbetsplats
Willhem AB Publ

Jobbnummer
7293349

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Willhem AB (Publ)

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Willhem AB (Publ):