Kundkommunikatör
Phonera Företag AB / Butikssäljarjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Phonera Företag AB i Malmö,
Göteborg,
Linköping,
Stockholm eller i
hela Sverige Kundkommunikatör!
Phonera söker dig som vill arbeta på vår kundtjänst som kundkommunikatör!
Phonera är en utmanare på den svenska marknaden för kommunikationstjänster till företag. Vi skapar lönsamhet och tillväxt genom att erbjuda kunden kostnadseffektiva och moderna tjänster inom Telefoni, Internet och Hosting. Phonera har närmare 60 000 företagskunder och omsatte 2007 ca 297 mkr med ett rörelseresultat om 25 mkr.
Phonera har idag kontor på fyra platser i Sverige däribland i Malmö, som agerar huvudkontor och som är placeringsort för tjänsten. Phonera har sammanlagt drygt 150 anställda.
Phoneras kundtjänst i Malmö består idag av drygt 20 medarbetare. Vi söker nu dig som är redo för nya utmaningar! Du kommer att arbeta med att besvara frågor angående kunders samtliga tjänster hos Phonera, men i första hand ge service åt våra bredbandskunder.
Publiceringsdatum2008-10-28ArbetsuppgifterDu sköter administrationen kring leverans av våra IT-tjänster.
Du arbetar med att hantera inkommande order från säljorganisationen. Du ger kunder råd och supportar dem i frågor kring deras IT-tjänster.
Du administrerar leverantörsbyten åt kunden.
Du arbetar med att via telefon ge våra kunder rådgivning och support i IT-frågor.
Du ger våra kunder service avseende fakturor och debitering mm.
Du arbetar i första hand med att ge service till våra IT-kunder, men vårt mål är att Du ska supporta kunder på Phoneras totala produktportfölj.
ProfilDu är organisatorisk och noggrann, men arbetar ändå effektivt.
Du ska ha ett lösningsorienterat förhållningssätt och klara av att hantera flera arbetsuppgifter samtidigt.
Du formulerar dig precist, korrekt och lättförståeligt i tal och skrift.
Du har ett intresse för ny teknik.
Du har en positiv inställning och anser att god service åt kunden är en självklarhet.
Kunskap kring och erfarenhet av IT-tjänster är en fördel, men inget krav.
Det är en fördel om du har erfarenhet från arbete i faktureringssystem.
Du är en person som gillar fart och förändring, samt möjligheter att rycka tag i olika arbetsuppgifter.
Du är en lagspelare som gärna tar plats och har en hög energinivå med hunger för nya utmaningar.
Phonera erbjuder
Att arbeta med kundservice inom en expansiv organisation med goda möjligheter till vidareutveckling.
En energifylld arbetsplats med unga medarbetare och dynamisk arbetsmiljö.
Ett arbetsklimat präglat av stor öppenhet, flexibilitet och laganda. Kreativitet och nytänkande värderas högt och ges stort utrymme.
Goda anställningsvillkor, lön efter överenskommelse.
För mer information om Phonera titta på
www.phonera.com eller
www.phonera.se .
För frågor angående tjänsten kontakta:
Månz Liljenlov (Biträdande kundtjänstchef) Telefonnummer: 040-622 10 80, Mobil: 070-182 00 15
Margareta Persson (Personalchef) Telefonnummer: 040-622 10 25, Mobil: 0707-26 62 22
Anställningsdatum planerat till november 2008, vänligen skicka din ansökan innehållande ett personligt brev och CV på
jobb@phonera.se innan 7 november 2008.
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2008-11-07
Ansökan kan skickas till e-postadress:
jobb@phonera.seKontaktMånz Liljenlov (Biträdande kundtjänstchef) Telefonnummer: 040-622 10 80, Mobil: 070-182 00 15
Margareta Persson (Personalchef) Telefonnummer: 040-622 10 25, Mobil: 0707-26 62 22
FöretagPhonera Företag AB
AdressPhonera Företag AB
21139 MALMÖ
KontorsadressGustav Adolfs Torg 12 4 tr
KontaktuppgifterTelefonnummer: 040-6221000
E-postadress:
jobb@phonera.se Jobbnummer 341988
Observera att sista ansökningsdag har passerat.