Kundcenterchef
Chefspoolen i Sverige AB / Försäljningsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla försäljningsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Chefspoolen i Sverige AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Lerum,
Öckerö eller i
hela Sverige Chefspoolen i Sverige är ett framgångsrikt företag med verksamhet inom rekrytering och affärsutveckling med specialisering inom Chefs-, Försäljnings- och Marknadsrelaterade tjänster samt specialister inom olika yrkesområden.
Chefspoolen grundades 2001 och finns idag över hela Sverige , med konsulter i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Borås.
Miljonlotteriet fortsätter att växa och utvecklas och söker nu en erfaren och strukturerad
KUNDCENTERCHEF
till vårt affärsområde skraplotter för att driva och leda samt utveckla framtidens kundcenter
På kundcenter finns idag knappt 20 personer som kommer att rapportera till dig. Det innebär att du ansvarar för utvecklingssamtal och lönesättning samt att coacha och leda dina medarbetare.
Du är också ansvarig för att uppsatta kvalitets - och försäljningsmål följs. I tjänsten ingår budgetansvar. Tjänsten innefattar också analys och uppföljning av verksamheten, att hantera kundfrågor, schemaläggning och bemanning. Som kundcenterchef har du en viktig roll i Miljonlotteriets marknadsråd.
Kundcenterchefen rapporterar till affärsområdeschef för skraplotter.
Formella kvalifikationer
För att klara av denna tjänst vill vi att du har minst fem års erfarenhet av att arbeta som kundcenterchef. Företrädesvis på ett större kundcenter. Vi vill också att du har dokumenterad erfarenhet av att framgångsrikt driva utveckling och förändringsarbete i ett kundcenter. Ledarerfarenhet och goda ledaregenskaper är viktigt.
Övriga kvalifikationer
Vi ser att du är van vid att dokumentera ditt arbete och att du arbetar på ett strukturerat sätt. Du har en affärsmässig inställning och sätter kunden i fokus. Du är duktig på att kommunicera och skapa teamkänsla samt att få dina medarbetare att utvecklas.
Du är van att arbeta med budgetansvar och uppföljning samt att driva kundcenterfrågor, inte bara på den egna avdelningen, utan i hela företaget.
Du ska vara en erfaren person som varit med och drivit ett framgångsrikt kundcenter under några år.
Effektivitet och resultat är ledstjärnor för dig.
Personliga egenskaper som är viktiga är att du är strukturerad, förändringsbenägen och analytisk samt att du kan hantera konflikter och har en god samarbetsförmåga.
Du bör ha "skinn på näsan" och vara tuff och ödmjuk på samma gång.
Miljonlotteriet erbjuder
• En möjlighet att för rätt person vara med och utforma Sveriges bästa kundcenter.
• En kreativ och stimulerande miljö i ett framgångsrikt företag inom en spännande framtidsbransch.
• En möjlighet att vara starkt delaktig inom kundcenter och viktig för företagets framtida utveckling.
Miljonlotteriet kännetecknas av innovation, stort engagemang och kundfokus. Vi har också fått utnämningen "Årets friskaste företag" vilket idag genomsyrar hela företaget.
Om du känner dig lämpad är du välkommen med din ansökan via ANSÖK knappen nedan.
OBS! Urvalet sker löpande så vi vill ha din ansökan snarast.
Vill du veta mer är du välkommen att kontakta Anders Bolin på Chefspoolen som vi samarbetar med i denna rekrytering. Anders träffas på 0732 508805.
Välkommen med din ansökan.
Publiceringsdatum2011-09-03Arbetstider och omfattningHeltid
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2011-10-31
Ange följande referens när du ansöker: 10184
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktAnders Bolin
FöretagChefspoolen i Sverige AB
AdressChefspoolen i Sverige AB
Russvägen 12
24538 Staffanstorp
Jobbnummer 1020172
Observera att sista ansökningsdag har passerat.