Kundansvarigassistent

Humana Assistans AB / Administratörsjobb / Östersund
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Östersund, Krokom, Åre, Ragunda, Ånge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Humana Assistans AB i Östersund, Krokom, Åre, Ånge, Strömsund eller i hela Sverige

Humana är Sveriges största företag inom personlig assistans. Våra övriga verksamheter är LSS-boenden, äldreomsorg, individ- och familjeomsorg samt skola för elever med funktionsnedsättning. Vi är 8 000 medarbetare över hela landet som arbetar efter samma vision. Alla har rätt till ett bra liv.

Humana söker en kundansvarigassistent med känsla för service till kontoret i Östersund. Som kundansvarigassistent kommer du att arbeta nära våra kundansvariga och stötta dem i deras dagliga arbete.

Dina arbetsuppgifter kommer att variera efter behov men du kommer till exempel att:

• Skriva annonser och arbeta i vårt rekryteringssystem
• Göra urval och intervjua kandidater
• Gå igenom intresseanmälningar och aktivt söka upp potentiella kandidater
• Hålla vår vikariepool uppdaterad och stötta kundansvariga i bemanningsfrågor
• Skriva anställningsavtal och sköta andra administrativa uppgifter
•  Arbeta i olika datasystem

Som person är du tydlig och rak i din kommunikation och kan hantera både stora och små frågor på ett prestigelöst sätt. Arbetet kräver att du är van vid att hålla en hög servicenivå och att du besitter stor social kompetens. Det är viktigt att du är prestigelös och flexibel och snabbt kan sätta dig in i nya arbetsuppgifter. Du ska vara skicklig på att skapa långsiktiga relationer och dessutom vara en utmärkt administratör som kan hantera många frågor och arbetsuppgifter samtidigt.  

Vi tror att du antingen har intresse av att arbeta med personaladministration och har tidigare arbetslivserfarenhet inom detta område, alternativt att du har erfarenhet av att arbeta med kundservice och administration och vill lära dig personaladministration. Meriterande är om du har erfarenhet av att arbeta i olika affärs- och rekryteringssystem. Har du erfarenhet av personlig assistans eller annan koppling till personer med funktionsnedsättningar är det ett stort plus.  

Vi förväntar oss att våra medarbetare vid alla tillfällen ska ge utomordentlig service till våra kunder, assistenter och samarbetspartners. Det innebär även att ge god service till sina kollegor och medvetet arbeta för ett bra klimat. Vi erbjuder ett omväxlande arbete på ett kontor med kunniga och trevliga kollegor i ett tillväxtföretag som präglas av ett stort engagemang för våra kunder och arbetsuppgifter.

Placeringsort Östersund

Vi tar endast emot ansökningar via nedanstående länk.

Sista ansökningsdag är den 29 juni.

Publiceringsdatum
2012-06-08

Arbetstider och omfattning
Dag , Heltid , Tillsvidareanställning

Så ansöker du
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Alexandra Molin, Rekryteringskoordinator, .

Företag
Humana Assistans AB

Adress
Humana Assistans AB
Box 184
70143 ÖREBRO

Jobbnummer
1266826

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Humana Assistans AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Humana Assistans AB: