Kundansvarig till CWS Sweden AB

Arena Personal Sverige AB / Chefsjobb / Sigtuna
2024-07-05


Visa alla chefsjobb i Sigtuna, Österåker, Håbo, Upplands-Bro, Upplands Väsby eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Arena Personal Sverige AB i Sigtuna, Österåker, Håbo, Upplands-Bro, Upplands Väsby eller i hela Sverige

Nu söker vi dig som vill arbeta som Kundansvarig inom lager & logistik i Märsta-området.
Om tjänsten
I denna roll kommer du att vara ansvarig för de befintliga kunderna inom ditt tilldelade distrikt. Detta innebär att ha kontroll över sin kundplattform, när avtal löper ut och/eller ska omförhandlas. Det innebär avtalsförhandling, vara behjälplig vid uppstart av nya kunder, avslut av kunder, försäljning- och utökning av produkter samt göra servicebesök/avstämningar och utföra inventeringar. Vara övriga kollegor i sälj- och produktionsavdelning samt chefer för övriga avdelningar behjälplig med information.
Ansvarsområden.
Ansvarig för de tilldelade kunderna enligt kundplattform samt att utföra merförsäljning enligt tilldelad budget
Planera och genomföra kundbesök
Planera och genomföra kundvård samt följa upp dessa
Säkerställa att ingångna kundavtal efterlevs
Bidra till att interna regler, riktlinjer och information följs och förmedlas
Rapportering och hantering av interna avvikelser, förbättringsförslag i Eco-Web
Tillse att arbetsmiljö, lagar och myndighetskrav efterlevs
Följa organisationens och individuellt uppsatta mål
Bidra till utvecklings- och förändringsarbete

Arbete som är inom rimlig och rättvis gräns och i linje med denna arbetsprofil ska också utföras. Denna funktionsprofil kan ändras utifrån verksamhetens behov.
Krav för tjänsten
Van vid arbetsuppgifter av analytisk karaktär
Självständig och resultatorienterad
Hög ansvarskänsla och engagemang
Goda sociala och kommunikativa färdigheter
Erfarenhet av försäljning/-förhandling med kunder
Erfarenhet av att bibehålla och utveckla goda affärsrelationer
Erfarenhet av verksamheter med tjänsteförsäljning

Mål och delmål. Tillse att kvalitets-, miljö- samt arbetsmiljöarbete bedrivs enligt fastställda rutiner. Bidra till att budget och kvalitetsmål uppnås. Ansvara för att arbetet koordineras utifrån gällande lagstiftning, myndighetskrav, företagets policys, etiska riktlinjer samt övriga regelverk gällande interna normer och förfarande. Driva arbetet i enlighet med ledningssystem för ISO 45001, ISO 9001, ISO 14001 och Svanen.
Meriterande
Goda kunskaper i Officepaketet och affärs/produktionssystem, ABS och SF.com
Ha kännedom om arbetsinnehållet och säkerhetsanvisningarna för anläggningen
God kännedom om flöde och tvättprocess
God engelska i tal och skrift
Goda kunskaper i vårt ERP-system


Publiceringsdatum
2024-07-05

Övrig information
Arbetstider: mån-fre förtroende tid, 08-17.00 1h lunch.
Detta är ett konsultuppdrag där du blir uthyrd av oss på Arena Personal med start 1 september.
Om Arena Personal Arena Personal är experter på rekrytering och bemanning och är en av de mest erfarna aktörerna på den svenska bemanningsmarknaden. Vi är verksamma över hela Sverige, och har kollektivavtal med Unionen och LO. Som konsult hos oss på Arena Personal kan du förvänta dig en stöttande och nära Konsultchef. Hos oss får du möjlighet att testa på nya spännande arbetsplatser, bredda ditt nätverk och utveckla din karriär.
Vi ser fram emot att hjälpa dig till ditt nästa arbete!
l ditt nästa arbete!

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-08-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Arena Personal Sverige AB (org.nr 556606-1916), https://arenapersonal.com/

Arbetsplats
Arena Personal

Kontakt
Caroline Wiklund
caroline.wiklund@arenapersonal.com
0795850484

Jobbnummer
8790331


Prenumerera på jobb från Arena Personal Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Arena Personal Sverige AB: