Kundansvarig sökes till Umeå

Experis Sverige Huvudkontor / Säljarjobb / Umeå
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Umeå, Vännäs, Nordmaling, Vindeln, Robertsfors eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Experis Sverige Huvudkontor i Umeå, Nordmaling, Vindeln, Robertsfors, Örnsköldsvik eller i hela Sverige

Experis erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister - via konsultverksamhet,
rekrytering och projektlösningar. För att kunna sätta oss in i våra kunders och kandidaters behov har vi fyra specialistområden; Engineering, IT, Executive och Finance, men vi kan även hjälpa till inom exempelvis Sales & Marketing. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över.

Publiceringsdatum
2015-12-17

Dina arbetsuppgifter
Vi söker omgående en Kundansvarig till BoKlok i Umeå. Arbetet är under vardagar och på heltid.

Som kundansvarig kommer Du betraktas som "projektets- marknads- och säljansvarige". Du ansvarar för att det byggs upp en bas av intressenter och att projektet BoKlok säljs på ett framgångsrikt sätt.

I det dagliga arbetet samarbetar kundansvarig primärt tillsammans med de lokala affärsgruppernas övriga personal vilka består av:
• Affärschef/affärsutvecklare
• Serviceansvarig/a (PLES)
• Projektutvecklare/-ledare
• Kund- och Säljstödschefen
• Marknadskoordinatorerna i marknadsstaben
• Kundtjänstpersonalen i Coor.

Du kommer bland annat arbeta och ansvara för intressehantering, projektmarknadsföring, försäljning, kundnöjdhetsuppföljning, ledningsstöd och ekonomi.

Vem är du?
Du är en energifylld person som har lätt att lära, Du har ett stort engagemang och driv samt en mycket hög social kompetens.
Det är en stor fördel med erfarenhet från kundhandledande uppdrag inom bostadsutveckling/-försäljning samt erfarenhet av marknadsföringsarbete.
Du är strukturerad och systematisk samt självständig i ditt arbete samtidigt som Du fungerar bra i team.
Du har B-körkort och har en väldigt god datorvana, en fördel om du är van att arbete med Microsoft Office-paketet och Säljstödssystemet (SSS/Vitec).
Det är meriterande om Du har god kunskap inom entreprenadjuridik, goda brf-kunskaper eller drivit eget företag. Det är även ett plus om Du arbetat i NKI (Nöjd Kund Index), Oracle eller Apricon.
I arbetet ingår 1-2 resor per månad.

Vad kan vi erbjuda dig?
Vi på Manpower hjälper dig att forma din framtid utifrån din kompetens samt dina behov och önskemål. Genom varierande uppdrag kan du bygga upp ett stort kontaktnät och få mycket erfarenhet på kort tid.

Kontaktperson för detta jobb
Du söker tjänsten via ansökningslänken.
Notera att vi inte tar emot ansökningar via e-post eller brev. Urval och intervjuer sker löpande, därför kan tjänsten bli tillsatt innan sista ansökningsdatum. Har du frågor kring tjänsten? Kontakta Patrik Eriksson via telefon på 090-71 68 44 eller via mejl på Patrik.Eriksson@manpower.se

Varaktighet, arbetstid
100% Enligt överenskommelse

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-01-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Patrik Eriksson 090-70 23 60

Företag
Experis Sverige Huvudkontor

Adress
Experis Sverige Huvudkontor
Klarabergsgatan 29
11181 Stockholm

Kontorsadress
Klarabergsgatan 29

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2580964

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Experis Sverige Huvudkontor

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Experis Sverige Huvudkontor: