Kundansvarig inom Personlig Assistans
Beatum Assistans AB / Chefsjobb / Örebro
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla chefsjobb i Örebro,
Kumla,
Hallsberg,
Nora,
Lindesberg eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Beatum Assistans AB i Örebro,
Köping,
Eskilstuna,
Västerås,
Linköping eller i
hela Sverige Vi söker en engagerad och ansvarsfull kundansvarig med erfarenhet inom personlig assistans. Som kundansvarig kommer du att ha en central roll i att möta våra kunders unika behov och se till att de får den bästa möjliga servicen. Här är vad vi letar efter:
Publiceringsdatum2024-05-28Dina arbetsuppgifterAnsvara för att matcha rätt assistenter till våra kunder.
Hantera schemaläggning och bemanning.
Underhålla goda relationer med kunder och myndigheter.
KvalifikationerMinst två års erfarenhet inom personlig assistans.
Körkort: B-körkort är ett krav.
Språkkunskaper: Du bör kunna tala arabiska för att kommunicera med våra assistenter.
Vi erbjuder:
En viktig roll där du kan påverka och göra skillnad för våra kunder.
Ett engagerat team och en positiv arbetsmiljö.
Möjlighet att utvecklas och växa inom företaget.
Anställningsform: sex månads provanställning. Tillsvidareanställning på heltid.
Placering: Vi är baserade i Örebro.
Om du är ansvarsfull, har erfarenhet inom personlig assistans och kan tala arabiska, ser vi fram emot din ansökan! Vänligen skicka ditt CV och personligt brev till
shko@beatumassistans.se Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-06-27
E-post:
shko@beatumassistans.se Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Beatum Assistans AB (org.nr 559093-5358)
Körkort För detta jobb krävs körkort.
Kontakt Shko Askari
shko@beatumassistans.se Jobbnummer 8712124
Observera att sista ansökningsdag har passerat.