Kundansvarig inom Personlig Assistans

Beatum Assistans AB / Chefsjobb / Örebro
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla chefsjobb i Örebro, Kumla, Hallsberg, Nora, Lindesberg eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Beatum Assistans AB i Örebro, Köping, Eskilstuna, Västerås, Linköping eller i hela Sverige

Vi söker en engagerad och ansvarsfull kundansvarig med erfarenhet inom personlig assistans. Som kundansvarig kommer du att ha en central roll i att möta våra kunders unika behov och se till att de får den bästa möjliga servicen. Här är vad vi letar efter:

Publiceringsdatum
2024-05-28

Dina arbetsuppgifter
Ansvara för att matcha rätt assistenter till våra kunder.
Hantera schemaläggning och bemanning.
Underhålla goda relationer med kunder och myndigheter.

Kvalifikationer
Minst två års erfarenhet inom personlig assistans.
Körkort: B-körkort är ett krav.
Språkkunskaper: Du bör kunna tala arabiska för att kommunicera med våra assistenter.

Vi erbjuder:
En viktig roll där du kan påverka och göra skillnad för våra kunder.
Ett engagerat team och en positiv arbetsmiljö.
Möjlighet att utvecklas och växa inom företaget.
Anställningsform: sex månads provanställning. Tillsvidareanställning på heltid.
Placering: Vi är baserade i Örebro.

Om du är ansvarsfull, har erfarenhet inom personlig assistans och kan tala arabiska, ser vi fram emot din ansökan! Vänligen skicka ditt CV och personligt brev till shko@beatumassistans.se

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-06-27
E-post: shko@beatumassistans.se

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Beatum Assistans AB (org.nr 559093-5358)

Körkort
För detta jobb krävs körkort.

Kontakt
Shko Askari
shko@beatumassistans.se

Jobbnummer
8712124

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Beatum Assistans AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Beatum Assistans AB: