Kundansvarig inom Personlig Assistans
 Beatum Assistans AB / Chefsjobb / Örebro
 Observera att sista ansökningsdag har passerat.
 
   Visa alla chefsjobb i Örebro, 
Kumla, 
Hallsberg, 
Nora, 
Lindesberg eller i 
hela Sverige Visa alla jobb hos Beatum Assistans AB i Örebro, 
Köping, 
Eskilstuna, 
Västerås, 
Linköping eller i 
hela Sverige   Vi söker en engagerad och ansvarsfull kundansvarig med erfarenhet inom personlig assistans. Som kundansvarig kommer du att ha en central roll i att möta våra kunders unika behov och se till att de får den bästa möjliga servicen. Här är vad vi letar efter:
Publiceringsdatum2024-05-28Dina arbetsuppgifterAnsvara för att matcha rätt assistenter till våra kunder.
Hantera schemaläggning och bemanning.
Underhålla goda relationer med kunder och myndigheter.
KvalifikationerMinst två års erfarenhet inom personlig assistans.
Körkort: B-körkort är ett krav.
Språkkunskaper: Du bör kunna tala arabiska för att kommunicera med våra assistenter.
Vi erbjuder:
En viktig roll där du kan påverka och göra skillnad för våra kunder. 
Ett engagerat team och en positiv arbetsmiljö.
Möjlighet att utvecklas och växa inom företaget.
Anställningsform: sex månads provanställning. Tillsvidareanställning på heltid.
Placering: Vi är baserade i Örebro.
Om du är ansvarsfull, har erfarenhet inom personlig assistans och kan tala arabiska, ser vi fram emot din ansökan! Vänligen skicka ditt CV och personligt brev till 
shko@beatumassistans.se  Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-06-27
 E-post: 
shko@beatumassistans.se  Omfattning Detta är ett heltidsjobb. 
Arbetsgivare Beatum Assistans AB (org.nr 559093-5358)  
Körkort För detta jobb krävs körkort. 
Kontakt Shko Askari 
shko@beatumassistans.se  Jobbnummer 8712124 
Observera att sista ansökningsdag har passerat.