Kundansvarig / B2B / partnerförsäljning till MedHelp

Bravura Sverige AB / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2020-03-03

Företaget
MedHelp erbjuder smarta hälso- och vårdlösningar till privata och offentliga företag, regioner och vårdmottagningar. Vi hjälper företag att arbeta strategiskt med sjukfrånvaro och vårdgivare att arbeta mer kostnadseffektivt med sjukvårdsrådgivning och monitorering.

MedHelp stödjer mer än 500 företag och organisationer med lösningar för strategisk hantering av sjukfrånvaro och hälsoläge. Vår molnbaserade lösning Sjuk och Frisk är marknadsledande och innebär smidig sjuk- och friskanmälan i kombination med personlig sjukvårdsrådgivning. Den ger överblick och stöd till chefer vid sjukfrånvaro, i rehabilitering och bemanning samtidigt som den förenklar för medarbetare och chefer. Sjuk och Frisk-lösningen ger också samlad statistik över sjukfrånvaro och orsaker till ohälsa vilket möjliggör analys och mätbar förbättring.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som kundansvarig får du en nyckelposition i MedHelps fortsatta utveckling och satsning på att öka antalet kunder. Du arbetar primärt mot kunder inom Stockholmsområdet och Mälardalen.

Du arbetar med försäljning mot nya kunder samt befintliga partners. Det är viktigt att ha en hög aktivitet och vara bra på nykundsbearbetning samt att bearbeta och coacha befintliga partners. Du ansvarar för hela den relativt långa säljprocessen från prospektering, bokning och genomförande av möten till att skriva offerter och vinna avtal. Slutligen arbetar du aktivt med att följa upp och bevaka avtalsförlängningar hos dina befintliga kunder.

Du arbetar i ett nationellt team om fyra personer i liknande roller samt i ett nära samarbete med Affärsområdeschef, Customer Success Managers, Produktspecialist och kundtjänst. Beroende på vem du är finns stora utvecklingsmöjligheter, exempelvis en teamleader roll eller att få ett helhetsansvar för en större partner. Du utgår från kontoret i Stockholm, tjänstebil ingår.


Kvalifikationer
• Två års arbetslivserfarenhet inom B2B försäljning. Meriterande med försäljning av IT-lösningar samt med inslag av strategisk försäljning
• Goda kunskaper i Office-paketet, framförallt Excel
• Flytande i svenska och engelska, i såväl tal som skrift
• B-körkort

För rollen som kundansvarig är de personliga egenskaperna av största vikt. Vi tror att du som söker är en person som drivs av att hitta nya kunder och affärer. Detta innebär att du självständigt driver ditt arbete framåt och har en förmåga att komma med nya initiativ. Vidare trivs du med att ha breda kontaktytor med såväl nya som befintliga kunder och är van vid att hantera beställare i olika branscher med olika ansvarsområden. Slutligen arbetar du strukturerat och är van vid att arbeta mot uppsatta mål.

Övrig information:

Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Liljeholmen, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Account manager, kundansvarig AM, B2B, företagsförsäljning, MedHelp, heltid, sjukvård, plattform, IT-lösningar, sjukvårdsrådgivning, nya kunder, befintliga kunder, e-hälsa

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-04-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Jobbnummer
5130198

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: