Kundansvarig

Melius Assistans AB / Administratörsjobb / Örebro
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Örebro, Kumla, Hallsberg, Nora, Lindesberg eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Melius Assistans AB i Örebro, Vingåker, Köping, Eskilstuna, Motala eller i hela Sverige

Melius Assistans tillhandahåller individuellt utformade lösningar inom personlig assistans. Vi ser till att våra brukare får en god livskvalité genom att möjliggöra och förenkla för brukaren så att denne får stort inflytande och delaktighet i sin personliga assistans. Verksamheten bedrivs med största möjliga hänsyn och förståelse för brukarens behov av hjälp och stöd. Vår vision är att brukaren ska få en bättre personlig assistans med oss.

Vi söker nu en kundansvarig till vårt huvudkontor i Örebro.

Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet inom personlig assistans. Du kan själv ha ett funktionshinder eller ha en nära anhörig som har personlig assistans. Vi fäster stor vikt vid personliga egenskaper.

Du som kundansvarig har som uppgift att planera hur assistansen ska utföras utifrån våra kunders önskemål och ansvarar även för personalfrågor.

Nedan följer några exempel på arbetsuppgifter:

• Ansvar för helheten kring uppdrag
• Arbetsmiljöansvar, utföra riskbedömningar
• Ekonomisk uppföljning av uppdrag
• Hålla i personalmöten
• Kundkontakter via telefon och möten
• Myndighetskontakter
• Schemaläggning
• Övriga administrativa uppgifter på kontoret

För att lyckas i rollen som kundansvarig är det viktigt att du kan sätta kunden och dina medarbetare i fokus. Du ska kunna kommunicera på ett bra sätt och vara öppen och social i ditt bemötande. Rollen innebär ett stort ansvar och dagliga kontakter med såväl kunder, anhöriga som medarbetare och myndigheter. Det är viktigt att du kan skapa och vårda relationer, du ska ha passion och brinna för att göra ett bra jobb.

Låter tjänsten intressant? skicka då en ansökan till jobb@meliusassistans.se

Märk ansökan med kundansvarig

Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid

Publiceringsdatum
2015-12-29

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön
Kollektivavtal med KFO

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-01-31
Ange följande referens när du ansöker: Kundansvarig
Ansökan kan skickas till e-postadress: jobb@meliusassistans.se

Kontakt
Simon Tekin, Verksamhetsansvarig 019-7609112 076-6309102 simon@meliusassistans.se
Jerja Bedros, Verksamhetschef 019-7609111 076-6309101 jerja@meliusassistans.se

Företag
Melius Assistans AB

Adress
Melius Assistans AB
Radiatorvägen 17
70227 Örebro

Kontorsadress
Radiatorvägen 17
Örebro

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 019-7609110

Jobbnummer
2596025

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Melius Assistans AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Melius Assistans AB: