Kund- och personalansvarig - hemstädning

Sweden Company Staff AB / Övriga jobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla övriga jobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Sweden Company Staff AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Danderyd, Täby eller i hela Sverige

Som kund- och personalansvarig är din huvuduppgift att samordna hemstädningen för våra kunder.
Det innebär att du utifrån kundens önskemål planerar och schemalägger hemstädningen.

Dina arbetsuppgifter är varierande men omfattar huvudsakligen kontakt med kunder och arbetsledning av städpersonal.
Arbetet ställer höga krav på dig som medarbetare. Du är den som ser till att våra kunder få den bästa tänkbara servicen.

Tjänsten innefattar även försäljning via inkommande samtal och vid enstaka tillfällen också på mässor eller andra kundevent.
Merparten av arbetet sker via dator och telefon, du behöver därför ha god datavana för att lyckas i rollen.

Placering är de inledande 4-5 månaderna på vårt kontor i Växjö. Därefter kommer du arbeta på vårt nystartade kontor i Stockholm.
Inledningsvis kommer du vara den enda personen på vårt kontor i Stockholm vilket ställer höga krav på att du är självgående.

Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta med kundservice, personaladministration eller liknande arbete. Har du erfarenhet av försäljning och städning är det meriterande.

Som person är du serviceinriktad, strukturerad och trivs med kontakten med kunder och personal.
Du har en god kommunikationsförmåga är förtroendeingivande och självgående.

De inledande 4-5 månaderna kommer du att arbeta på vårt huvudkontor i Växjö.
När du kommit in i verksamheten kommer du vara den första kontorsanställde i Stockholm när vi i början av 2018 öppnar kontor där.
Du behöver alltså vara flexibel och ha möjlighet att bo i Växjö i 4-5 månader under hösten 2017.

Stämmer ovan beskrivning in på dig? Varmt välkommen med din ansökan!

Sweden Company Staff är städföretaget med kundens önskemål i fokus!

Vi erbjuder privatpersoner hushållsnära tjänster under varumärket Sweden Home Support och företag städtjänster under varumärket Company Staff.

Vi är etablerade med personal och kunder i cirka 20 olika städer i Sverige.
Vårt huvudkontor finns i Växjö och är placerat i ljusa och fräscha lokaler på Videum.
I början av 2018 planerar vi att öppna ett nytt kontor i Stockholm.

Varaktighet, arbetstid
Anställningen kommer inledas med 6 månaders provanställning

Publiceringsdatum
2017-06-01

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-06-11
Ange följande referens när du ansöker: Kund- och personalansvarig

Kontakt
Jennie Jarnefur 070-070 65 78

Företag
SWEDEN COMPANY STAFF AB

Adress
SWEDEN COMPANY STAFF AB
FRAMTIDSVÄGEN 10
35257 VÄXJÖ

Kontorsadress
Framtidsvägen 10

Jobbnummer
3534056

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Sweden Company Staff AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Sweden Company Staff AB: