Koordinator till internationellt konsultbolag
Jurek Rekrytering & Bemanning AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.
Om verksamheten
Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.
Publiceringsdatum2017-09-12Dina arbetsuppgifterFör vår kunds räkning söker vi nu en erfaren administratör som kan arbeta som Sales Operations hos ett internationellt konsultbolag. Denna tjänst är på heltid med omgående start och kontoret ligger i centrala Stockholm i fina lokaler på Kungsholmen.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara:
• Hantera CRM systemet och ansvara för uppföljning av affärer gentemot affärsutvecklare
• Överblick över affärerna
• Uppdatera med relevant och korrekt information
• Arbeta med forecasting och uppföljning av affärerna
• Säljstöd till Svenska affärsutvecklingsteamet
• Veckovis avstämning om pipeline och affärsläge
• Koordinering av och hjälp att följa interna riktlinjer i affärsprocesserna
• Delaktig och koordinering av interna events
• PMO (Project Management Office) management arbete (50%) på ett av Sveriges största företag.
Vem är du?
Vi söker dig som är en högpresterande person och skicklig administratör som lockas av en global miljö med höga krav. Du är i början av din karriär och är hungrig på att arbeta. Krav för tjänsten är:
• Universitetsexamen inom ekonomi/finans
• 1-2 års administrativ erfarenhet då detta är en junior roll
• Goda IT-kunskaper, främst i MS Excel och Powerpoint
• Obehindrad i svenska och engelska i tal och skrift
• Nyfiken och intresserad av att arbeta i konsultbolag med stark internationell prägel.
Som person är du strukturerad, detaljmedveten, har en mycket god analytisk förmåga och ett starkt intresse för verksamhets- och affärsutveckling. Du är ödmjuk men samtidigt orädd och engagerad. Vidare bör du vara öppen, samarbetsvillig, stresstålig och kommunikativ. Då du kommer att samarbeta med kolleger runt om i hela världen är det meriterande om du är kunnig inom andra språk samt om du har erfarenhet från internationella organisationer.
Du erbjuds
Tjänsten ingår i vår konsultverksamhet och är en tidsbegränsad anställning på 6 månader med möjligheter till förlängning. Du erbjuds en tjänst hos ett väldigt spännande företag i en internationell miljö. Du kommer att arbeta tillsammans med otroligt kompetenta kolleger och få chansen att lära dig mycket inom flera viktiga delar hos ett globalt företag.
Då urvalsprocessen sker löpande är du varmt välkommen med din ansökan så snart som möjligt via
www.jurek.se. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar. Vid frågor angående tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef
victoria.dall@jurek.se.
Start
Omgående
ErsättningEnl. ök
Sista ansökningsdag
Intervjuer sker löpande
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-10-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktVictoria Dall
victoria.dall@jurek.seFöretagJurek Rekrytering & Bemanning AB
AdressJurek Rekrytering & Bemanning AB
Biblioteksgatan 11
11146 Stockholm
KontorsadressBiblioteksgatan 11
Jobbnummer 3693463
Observera att sista ansökningsdag har passerat.