Kontorsservice & reception, deltid
Proffice Sverige AB / Receptionistjobb / Luleå
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Luleå,
Boden,
Piteå,
Kalix,
Älvsbyn eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Proffice Sverige AB i Luleå,
Boden,
Piteå,
Kalix,
Haparanda eller i
hela Sverige Proffice konsulter är specialister. Det är det som har gjort att Proffice är ett av Sveriges största och äldsta bemanningsföretag. Som Profficekonsult har du en trygg anställning med kollektivavtal i ett auktoriserat bemanningsföretag. Du får möjlighet att skaffa dig erfarenhet från olika branscher och företag.
Våra uppdragsgivare ställer höga krav på oss och vi ställer höga krav på våra konsulter. Eftersom du har din dagliga arbetsplats ute hos våra kunder måste du vara skicklig på det du gör, flexibel, självgående och social. Du gillar att ständigt stå inför nya utmaningar och möjligheter. Har du vad som krävs, kan du se fram emot ett stimulerande arbete och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.
Uppdrag
Till en av våra kunder i Luleå söker vi dig som vill arbeta med kontorsservice som receptionist. Uppdraget löper på deltid under cirka två månader och kan med fördel kombineras med annan sysselsättning. Ange i din ansökan hur många timmar i veckan du önskar och kan arbeta. Arbetstider är cirka 9:00-15:30.
Uppdragsstart är omgående – sökningar och intervjuer har påbörjats, skicka därför in din ansökan snart via
www.proffice.se om du är intresserad och tillgänglig med kort varsel för ett uppdrag på deltid.
Ansvarsområden
– Posthantering, ta emot besök, vara kontaktperson för t.ex. hyresvärd, städföretag, parkeringstillstånd, telefoni
– Hålla ordning i alla gemensamma utrymmen som t.ex. matsal, café, förråd, kopieringsrum och konferensrum som används både vid interna som externa möten
– Ordna aktiviteter för personalen på kontoret, uppmärksamma högtider, delta i organisation av kick-off och gemensamma resor
– Beställningar och inköp av allt från kontorsmöbler till pennor, introduktionsmaterial för nyanställda, se till att förbrukningsvaror fylls på och vara proaktiv när något är på väg att ta slut eller måste bytas, etc.
– Vissa delar av ekonomiområdet kommer du också att hantera, till exempel kontering av leverantörsfakturor och administration av handkassa.
Om dig
Som person har du känsla för ordning och reda. Självgående och handlingskraftig är två viktiga egenskaper i den här rollen. Det är av största vikt att du tycker om att arbeta med service och gillar att träffa nya människor.
Du är en van datoranvändare, här behöver du kunna Outlook, Word, Excel och PowerPoint. Vana från att arbeta i ekonomi- och affärssystem och rit- och designprogram är meriterande.
Publiceringsdatum2010-02-04Arbetstider och omfattningExtrajobb
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2010-02-11
Upplysningar lämnas av:
Lugnet, Marina
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktLugnet, Marina,
marina.lugnet@proffice.seFöretagProffice Sverige AB
AdressProffice Sverige AB
Jobbnummer 580174
Observera att sista ansökningsdag har passerat.