Kontorssamordnare med ansvar för reception och växel
Bravura / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.
Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.
Publiceringsdatum2014-03-05FöretagetTill en partipolitiskt och religiöst obunden ideell organisation, söker Bravura en social och driven person som vill ta sig an rollen som kontorssamordnare. Organisationen med 70 anställda i Sverige har sitt huvudkontor centralt i Stockholm där 45 personer arbetar.
Dina arbetsuppgifterI rollen som kontorssamordnare arbetar du i en bred roll med en mängd olika arbetsuppgifter som hör till på ett kontor. Övergripande fokus ligger på att ge service till interna anställda, liksom att vara ansiktet utåt mot externa kontakter. Du representerar organisationen utåt och fyller därför en mycket viktig funktion.
I dina arbetsuppgifter ingår allt från att hantera växel och reception samt att sköta löpande administration, till att ansvara för avtal och inköp relaterade till kontorets dagliga drift.
Urval av arbetsuppgifter;
• Ansvar för reception och mobil Tele2 växel
• Administrativa uppgifter som bokningar av resor, post - och budhantering osv.
• Se till att kontoret är representativt och trivsamt
• Ansvar för inventarielista avseende förråd och lager
• Introduktion till nyanställda avseende nycklar, rutiner gällande kontoret etc.
• Löpande kontakt med fastighetsvärd avseende kontorets drift
• Kontakt med leverantörer och se över avtal gällande resor och bokningar
• Assistera vid planering av personalevenemang och andra aktiviteter
Kvalifikationer• Eftergymnasial utbildning inom administration är önskvärt
• 3-5 års erfarenhet av liknande roll som kontorssamordnare eller motsvarande
• Mycket goda kunskaper om kontorsadministration
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska
• Goda kunskaper i Office paketet
Dina personliga egenskaperVi söker dig som är social, glad och som älskar att ge god service. Du är driven, trivs i en självständig roll och tar gärna egna initiativ. Vidare är du en god administratör som är noggrann och kommunikativ.
Övrig information:
Start: 1 maj
Plats: Stockholm
Lön: Fast lön enligt ök.
Kontakt: Bravura, tel. 08-400 240 50
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval av ansökningar.
Sökord: Kontorssamordnare, kontorsansvarig, administratör, receptionist, administration, koordinator
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-04-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktIsabelle Riddez
FöretagBravura
AdressBravura
Långholmsgatan 27
11733 Stockholm
Jobbnummer 1798416
Observera att sista ansökningsdag har passerat.