Kontorsassistent till växande fastighetsbolag
Ryska Posten Bemanning / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Järfälla eller i
hela Sverige Ryska Posten Bemanning söker för en kunds räkning en kontorsassistent som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på deltid med start 16 januari. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN
Ett växande fastighetsbolag i centrala Stockholm söker nu en kontorsassistent på deltid. Företaget arbetar med engagemang, från ritbord till färdigställande, och samarbetarar med etablerade arkitekter, inredare och experter för att säkerställa kunders önskan om hur framtidens boende ska vara. Den här tjänsten som kontorsassistent gäller till en början två dagar i veckan, fyra timmar om dagen till och med 1:a mars. För rätt person finns goda möjligheter till förlängning och utveckling av tjänsten där både fler och längre dagar kan tillkomma samt arbetsuppgifter utvecklas.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och kundens önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer vara anställd av Ryska Posten Bemanning och arbeta som ambassadör hos kunden.
Publiceringsdatum2018-01-18ArbetsuppgifterSom kontorsassistent kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter, högt som lågt.
Du kommer till exempel att:
• Ansvara för mailinkorgen och svara i telefon
• Se till att kontoret är fint och hålls efter
• Beställa kontorsmaterial och hantera post
• Stötta kontorets olika avdelningar i varierande arbetsuppgifter
• Även fakturering och kvittohantering kan förekomma
Tjänsten passar dig som söker extraarbete vid sidan av studier eller annan sysselsättning. För dig som visar framfötterna kommer det finnas goda utvecklingsmöjligheter.
VI SÖKER DIG SOM
• Har tidigare erfarenhet av serviceyrket, gärna inom kontorsservice
• Kan uttrycka sig väl på svenska i både tal och skrift
• Goda kunskaper i Microsoft Office och Outlook
Det är meriterande om du:
• Har arbetat som receptionist eller kontorsassistent tidigare
• Har erfarenhet inom fastighetsbranschen
Som person är du prestigelös, kreativ och trivs i en öppen miljö där alla samarbetar med alla och tar hjälp av varandra. Du behöver vara självgående och snabbt kunna komma in i nya arbetsuppgifter.
ÖVRIG INFORMATION
• Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
• Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på
rekrytering@rpbemanning.se.
Varaktighet, arbetstid
Deltid/ Deltid
ErsättningFast timlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-02-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagRyska Posten Bemanning
AdressRyska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63B
10253 Stockholm
KontorsadressSandhamnsgatan 63B
Jobbnummer 3910522
Observera att sista ansökningsdag har passerat.