Kontorsassistent med många bollar i luften

Inter Sign i Göteborg AB / Administratörsjobb / Göteborg
2022-04-07
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kontorsassistent med många bollar i luften" (publicerad 2022-12-07) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Inter Sign i Göteborg AB i Göteborg

Vill du vara en viktig del i ett företags vardagliga verksamhet? Är du serviceinriktad och pålitlig med sinne för siffror? Gillar du att ha många bollar i luften och är inte rädd att ta dig an nya arbetsuppgifter? Då kanske rollen som vår kontorsassistent kan passa dig!
Om Oss
Inter Sign i Göteborg AB är ett familjeföretag inom skyltbranschen med 10 anställda. Vi tillhandahåller skylt- och reklamprodukter till både återförsäljare och slutkund. Våra kunder finns i Sverige och utrikes. Vi söker nu en ny kontorsassistent med omgående tillsättning.

Publiceringsdatum
2022-04-07

Om tjänsten
I rollen som kontorsassistent kommer du ingå i företagets administrativa team. Du jobbar mycket självständigt men även nära dina kollegor. Du kommer arbeta i en snabb och stimulerande miljö med högt i tak där arbetsuppgifterna är mycket varierande samt av olika typer. Rollen är mycket utvecklande och du kommer få inblick i nya arbetsområden och skaffa dig nya färdigheter!
Exempel på arbetsuppgifter
Dagligt arbete i ERP-system ("MONITOR G5")
Ekonomiadministration såsom fakturering, kundreskontra och leverantörsreskontra
Hantering av kunddatabas
Hantering av artikeldatabas
Ta emot och registrera order
Hantera ordergång i WooCommerce
Inköp av kontorsutrustning samt produktionsmaterial
Hantera reklamationer
Planera och boka frakter
Tullhantering
Svara i telefon
Hantera enklare kontorsutrustning
Inventering
Övriga administrativa och kontorsrelaterade uppgifter

Vem är du?
Du är positiv, flexibel och entusiastisk. Du är en person som tar ansvar för dina arbetsuppgifter och säkerställer att alla arbetsuppgifter blir slutförda korrekt. Det är viktigt för dig att vara noggrann med detaljer i det dagliga arbetet och därtill lämnar du inget ogjort. Du har en utmärkt förmåga att strukturera, planera och prioritera. Du har mycket god samarbetsförmåga och är serviceinriktad. Du är även självgående och initiativtagande. Du är pålitlig och lojal och värdesätter företagets och kollegornas integritet. Du känner dig bekväm med att arbeta i en miljö med högt tempo. Du är snabblärd och har en positiv inställning när det kommer till att skaffa dig nya färdigheter och ta dig an nya arbetsuppgifter.
Kvalifikationer, krav
Lätt att lära
Matematiskt sinne
Kunskap/erfarenhet i MS Office, i synnerhet Excel
Erfarenhet av webbaserad research
Erfarenhet att arbeta i datorprogram
God datorkunskap

Kvalifikationer, meriterande
Erfarenhet/kunskap av att arbeta i moderna affärssystem
Erfarenhet av fakturering och ekonomisk verksamhetsadministration

Arbetslivserfarenhet
Vi söker dig som har några års erfarenhet inom administration eller har en bakgrund inom servicerelaterat yrke.

Utbildningsbakgrund
Avslutad gymnasial utbildning, gärna inom ekonomi
Språk
Svenska - utmärkt i tal och skrift
Engelska - mycket goda kunskaper i skrift

Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-04-30

Adress
Inter Sign i Göteborg AB
Stålverksgatan 9
41707 Göteborg

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Kontorsassistent".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Inter Sign i Göteborg AB (org.nr 556278-3125)
Stålverksgatan 9 (visa karta)
417 07  GÖTEBORG

Ansökan
E-post: jobb@intersign.se

Kontakt
Mireille Hedlund
mireille@intersign.se
031-513604

Jobbnummer
6518952

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Inter Sign i Göteborg AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Inter Sign i Göteborg AB: