Kontorsansvarig till omväxlande roll på 80%

Bravura / Kontorsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Öckerö eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.

Publiceringsdatum
2015-11-11

Företaget
Detta är en rekrytering där du kommer att arbeta för två familjeägda bolag som sitter tillsammans i fräscha kontorslokaler i östra Göteborg. Det ena är ett konsultföretag som arbetar för internationella komponent- och systemleverantörer mot den svenska och norska industrin. Det andra är ett lokalt fastighetsbolag som hyr ut hyreslägenheter och kommersiella fastigheter.

Dina arbetsuppgifter
I denna tjänst har du en delad roll där du dels ansvarar för den externa kontakten med företagets hyresgäster, dels agerar assistent och samordnare för den interna personalen och verksamheten på kontoret. Detta innefattar bland annat att teckna hyreskontrakt med nya hyresgäster, hålla i lägenhetsvisningar och avflyttningsbesiktningar, ansvara för intern och extern kommunikation med hyresgäster och intressenter, arrangera och assistera vid företagsspecifika events och mässor, assistera VD, säljare och ekonomiansvariga i deras dagliga arbetsuppgifter, uppdatera och utveckla hemsida och sociala medier, ansvara för inköp av kontorsmaterial och kontakt med leverantörer samt ha ett övergripande lokalansvar. Tjänsten är på 80% fördelat på fem arbetsdagar i veckan.

Kvalifikationer
Utbildning: Minst gymnasial utbildning inom kontor, administration eller liknande.
Erfarenhet: Några års erfarenhet av en koordinerande roll.
Övriga krav: Vana av att arbeta med Office-paketet.
Meriterande: Tidigare erfarenhet av fastighetsbranschen. Kunskap i grafiska program.

Vi söker dig som tar ansvar för dina arbetsuppgifter och självständigt driver ditt eget arbete. Du har förmågan att fatta egna beslut och frågar om hjälp när det behövs. Du skapar och håller struktur i ditt arbete samt är lugn, uppmärksam och tillmötesgående i kontakten med andra människor.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse
Kontakt: Bravura, tel. 031-788 09 83

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: kontorsansvarig, kontorskoordinator, administratör, administration, fastighet, deltid, Göteborg

Varaktighet, arbetstid
Deltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-11-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Maria Kihlgren 08-40024050 maria.kihlgren@bravura.se

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 1480

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2522520

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: