Kontors- och säljadministratör till medicinbolag

Bravura / Kontorsjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige

Om Bravura:

Hos Bravura finns jobb både för dig med erfarenhet och för dig i början av karriären. Bravura hjälper företag över hela Sverige med bemanning och rekrytering inom tjänstemannaområdet. Vi särskiljer oss genom vårt stora engagemang och vår dedikation till att alltid hitta de smartaste lösningarna. Vi tror på att ständigt försöka förenkla och förbättra rekryteringsprocessen för alla parter genom att vara flexibla och snabba, men samtidigt erbjuda ett engagerat och personligt bemötande. På detta sätt kan vi garantera ett lyckat rekryteringsresultat för både företag och kandidat.

Publiceringsdatum
2016-07-19

Företaget
Företaget är internationellt ledande inom hälsovård, tranfusion och cellterapi. De har funnits på markanden i 40 år och har över 2000 anställda världen över. På Helsingborgskontoret arbetar 7 personer. Företaget har högt i tak, alla idéer är välkomna.

Dina arbetsuppgifter
Den här rollen passar dig som vill arbeta brett med service och administration. Du får en nyckelroll på företagets Helsingborgskontor med många kontaktytor både internt och externt. I dina ansvarsområden ingår generell kontorsadministration och säljadministration. Exempel på arbetsuppgifter är: stödja säljare med att skriva offertunderlag, orderadministration, daglig kundkontakt, följa produktions- och leveransstatus samt hantera frågor och klagomål från kunder.

Kvalifikationer
• Genomförd gymnasieutbildning
• Erfarenhet av kundservice och/eller administration är ett krav. Har du tidigare erfarenhet av en liknande roll som kontors- och/eller säljadministratör är detta meriterande.
• Kunskaper i Officepaketet
• Flytande kunskaper i svenska, danska eller norska samt engelska. Goda kunskaper i franska är meriterande.

I den här rekryteringsprocessen lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi söker dig som är socialt säker och trivs att jobba med service och ha många kontaktytor, såväl externa som interna. Du behöver ha en god förmåga att strukturera och planera din tid för att kunna röra dig mellan många olika typer av arbetsuppgifter. Eftersom branschen är dynamisk och föränderlig behöver du också trivas med att ibland få prioritera om och frångå din planering. Ibland är det högt tempo i rollen och därför behöver du ha en god förmåga att hantera stress.

Övrig information:

Start: September
Plats: Helsingborg
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna h%C3%A4r " shape="rect" target="_blank">http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Säljstöd, säljadministration, ordermottagare, orderadministration, kundservice, kundkontakt, kundtjänst, kontorsadministration, alltiallo, office management, office manager, kontorsansvarig, Helsingborg, heltid, danska, norska, engelska, franska, medicin, läkemedel

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-08-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Anna Jakobsen 08-40024050 anna.jakobsen@bravura.se

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 1283

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2960435

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: