Kontors- och säljadministratör till medicinbolag
Bravura / Kontorsjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Om Bravura:
Hos Bravura finns jobb både för dig med erfarenhet och för dig i början av karriären. Bravura hjälper företag över hela Sverige med bemanning och rekrytering inom tjänstemannaområdet. Vi särskiljer oss genom vårt stora engagemang och vår dedikation till att alltid hitta de smartaste lösningarna. Vi tror på att ständigt försöka förenkla och förbättra rekryteringsprocessen för alla parter genom att vara flexibla och snabba, men samtidigt erbjuda ett engagerat och personligt bemötande. På detta sätt kan vi garantera ett lyckat rekryteringsresultat för både företag och kandidat.
Publiceringsdatum2016-07-19FöretagetFöretaget är internationellt ledande inom hälsovård, tranfusion och cellterapi. De har funnits på markanden i 40 år och har över 2000 anställda världen över. På Helsingborgskontoret arbetar 7 personer. Företaget har högt i tak, alla idéer är välkomna.
Dina arbetsuppgifterDen här rollen passar dig som vill arbeta brett med service och administration. Du får en nyckelroll på företagets Helsingborgskontor med många kontaktytor både internt och externt. I dina ansvarsområden ingår generell kontorsadministration och säljadministration. Exempel på arbetsuppgifter är: stödja säljare med att skriva offertunderlag, orderadministration, daglig kundkontakt, följa produktions- och leveransstatus samt hantera frågor och klagomål från kunder.
Kvalifikationer• Genomförd gymnasieutbildning
• Erfarenhet av kundservice och/eller administration är ett krav. Har du tidigare erfarenhet av en liknande roll som kontors- och/eller säljadministratör är detta meriterande.
• Kunskaper i Officepaketet
• Flytande kunskaper i svenska, danska eller norska samt engelska. Goda kunskaper i franska är meriterande.
I den här rekryteringsprocessen lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi söker dig som är socialt säker och trivs att jobba med service och ha många kontaktytor, såväl externa som interna. Du behöver ha en god förmåga att strukturera och planera din tid för att kunna röra dig mellan många olika typer av arbetsuppgifter. Eftersom branschen är dynamisk och föränderlig behöver du också trivas med att ibland få prioritera om och frångå din planering. Ibland är det högt tempo i rollen och därför behöver du ha en god förmåga att hantera stress.
Övrig information:
Start: September
Plats: Helsingborg
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna h%C3%A4r " shape="rect" target="_blank">
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>härHar du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla
info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: Säljstöd, säljadministration, ordermottagare, orderadministration, kundservice, kundkontakt, kundtjänst, kontorsadministration, alltiallo, office management, office manager, kontorsansvarig, Helsingborg, heltid, danska, norska, engelska, franska, medicin, läkemedel
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-08-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAnna Jakobsen 08-40024050
anna.jakobsen@bravura.seFöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 1283
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2960435
Observera att sista ansökningsdag har passerat.