Konsultuppdrag: Fakturagranskare/orderläggare
Shaya Solutions AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Shaya Solutions AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Södertälje,
Nynäshamn eller i
hela Sverige Om konsultuppdraget
• Ort: Stockholm
• Varaktighet: 11-nov-2019 - 28-feb-2020- Stor chans till förlängning av uppdraget.
• Ansök senast: omgående
• Omfattning: 100%
Uppdragsbeskrivning
Driven och ansvarstagande fakturagranskare/orderläggare till Produktion/Distribution/Nät/Entreprenad.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
• Betydande del av rollen består av systemadministration och granskning.
• Kontering av fakturor inkl uppföljning av hantering av fakturor i organisationen.
• Skapa inköpsrekvisitioner och inköpsordrar i maximosystemet (ej krav på maximo vana) samt utskick till leverantör.
• Uppföljning av fakturor - gentemot avtal/inköpsordrar - tidssedlar, konsulter. Vid hittade felaktigheter kunna driva kreditärenden mot leverantör för att säkerställa att Kunden betalar rätt pengar mot vad som är beställt.
• Inleveranser av fakturor.
• Fakturahantering, både i Maximo/Basware.
Kravspecifikation:
• Erfarenhet inom området är meriterande, har deltagit i eller utfört liknande uppdrag inom aktuellt område (siffror och beställningar).
• Erfarenhet som ekonomiassistent från större företag och vana av att koordinera och styra upp saker.
• Du har en mycket god administrativ förmåga och ett strukturerat arbetssätt, vana att koordinera och styra upp saker.
• Stor vana av Officepaketet.
• Du kan hantera flera arbetsuppgifter samtidigt och är även bra på att prioritera och effektivisera arbetet.
• Förståelse för konteringar och varför det är viktigt att rätt kontering blir belastad.
Önskemål om personliga egenskaper:
• Vi ser gärna att du är positiv, framåt och trivs i kontakten med andra människor.
• Vidare beskriver du sig själv som ansvarstagande och som en problemlösare.
• Du talar och skriver svenska och engelska obehindrat.
• Vi ser det som mycket positivt om du är systemintresserad och drivs av att nyttja system på bästa möjliga sätt samt att du tycker om att dela med dig av dina kunskaper och erfarenheter.
• Vi tror att rätt person har en vilja att ett avtal skall efterlevas och vilja hitta eventuella fel som kan leta sig in i stora fakturaflöden.
______________________
Hur du vinner uppdraget
• Sök uppdraget genom denna annons
• I ansökan anger du ett kravställt timpris
• Lägg in ett CV i word-format
• Vi återkopplar genom plattformen om något behöver kompletteras eller förtydligas.
• Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar
från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss via plattformen.
Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken kunden är i god tid.
Om Shaya Solutions
Rekryteringsföretag och Konsultmäklare med fokus på ingenjörer och teknologer inom Energi, Samhällsbyggnad och IT.
Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag i hela Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Vårt motto är därför Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.
Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.
Annonsförsäljare undanbedes.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Konsultuppdrag, 4+ månader
Publiceringsdatum2019-11-04ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-11-09
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagShaya Solutions AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Shaya Solutions AB (org.nr 559058-6649)
Jobbnummer 4936462
Observera att sista ansökningsdag har passerat.