Konsultchef med erfarenhet från dagligvaruhandeln sökes!
Svenska Storesupport AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Svenska Storesupport AB i Göteborg,
Mölndal,
Kungälv,
Lerum,
Kungsbacka eller i
hela Sverige Svenska Storesupport Bemanning AB är ett auktoriserat bemanningsföretag via Almega inom dagligvaru- och detaljhandeln samt lager och distribution. Vi arbetar även med säljuppdrag inom leverantör och producentledet.
För mer information besök
www.storesupport.se.Storesupport är ett tillväxtföretag som grundades 2000 och är idag marknadsledande på butiksnäratjänster och vi har allt sedan första dagen upplevt positiv tillväxt. Med idag över 500 medarbetare, står Storesupport för kvalité och service. Under de år som gått har vi sett att det finns behov av våra tjänster inom fler områden än bara personalbemanning. I dag kan vi hjälpa våra kunder med allt man gör i butiksmiljö. Från att bemanna kassapersonal/butikssäljare till en nybyggnation eller ombyggnation av butik.
Publiceringsdatum2010-12-07Dina arbetsuppgifterVi söker nu en konsultchef till affärsområdet butik på vårt kontor i Göteborg.
Utöver kontakt med befintliga kunder kommer du sköta den dagliga kontakten med de konsulter som jobbar under dig genom uppföljning och personalplanering med allt vad det innebär. Det är därmed viktigt att du känner dig trygg i en ledande roll så att dina konsulter kan känna förtroende för dig som chef. Tjänsten innefattar även stort ansvar för merförsäljning. En förutsättning är att du klarar av och trivs med personalplanering samt att du tar stort ansvar. Den vi söker har en relationsskapande personlighet. Du måste trivas med att ständigt möta nya människor och nya situationer. Vi ser att du har välutvecklande färdigheter för att lätt skapa goda relationer och därmed en nöjd kund och nöjda konsulter.
Organisatoriskt inom affärsområdet arbetar konsultchefen med många arbetsuppgifter, därför är det viktigt att du även är en lagspelare och ser på situationer ur ett helhetsperspektiv. En positiv, samarbetsvillig och ödmjuk inställning är en förutsättning för att du ska trivas i vårt team.
Erfarenhet personal är ett krav. Erfarenhet från tjänsteförsäljning är meriterande. Tidigare arbetslivserfarenhet från dagligvaruhandeln är ett stort plus. Din förmåga att strukturera, planera och prioritera är viktig då arbetstempot är högt och i ständig rörelse.
För att trivas i rollen bör du vara resultatinriktad, lyhörd och kommunikativ. Du klarar av att arbeta strukturerat i en vardag som ofta blir ostrukturerad. Du är van vid att arbeta självständigt och söker alltid nya affärsmöjligheter. Sist men inte minst är du prestigelös och bidrar till en positiv stämning i gruppen. Du drivs och motiveras av att leverera det lilla extra och att vara en tillgång för teamet.
Är du affärsdriven? Brinner för personal och kundrelationer samt har mellan 3-5 års erfarenhet av personal inom bemanning eller dagligvaruhandeln kan du vara den vi söker!
Vi sätter stort värde på din personliga drivkraft, ditt engagemang och din vilja att skapa goda resultat samt din förmåga att arbeta självständigt.
Du är målinriktad, professionell och affärsmässig som person, sätter kunden i fokus och har lätt för att skapa goda relationer.
God rapporteringsvana, goda kunskaper i MS Office, körkort samt svenska i tal och skrift är ett krav.
Arbetstider och omfattningHeltid.
ErsättningEnligt överenskommelse.Tjänstebil tillhandahålls samt friskvårdsförmåner.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2011-01-06
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktJimmy Eriksson, 0733-519713
FöretagSvenska Storesupport AB
AdressSvenska Storesupport AB
Backa Bergögata 7
42246 Göteborg
Jobbnummer 795866
Observera att sista ansökningsdag har passerat.