Kommunikatör till omgående uppdrag
Adecco Sweden AB / Marknadsföringsjobb / Karlstad
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla marknadsföringsjobb i Karlstad,
Hammarö,
Forshaga,
Grums,
Kil eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Karlstad,
Hammarö,
Forshaga,
Grums,
Kil eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2022-01-20Om tjänstenSom kommunikatör kommer du att arbeta med intern och extern kommunikation hos vår kund. Du kommer att arbeta på både strategisk och operativ nivå. I din roll ingår att planera och genomföra kommunikationsinsatser, göra marknadsundersökningar och omvärldsanalyser. Utforma informationsmaterial, varumärkesarbete samt uppdatera information på extern och intern webbplats är också arbetsuppgifter som tillhör rollen. Naturligtvis ingår även arbete med digitala kanaler och sociala medier.
I din roll som kommunikatör kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
• internt och externt kommunikationsarbete på strategisk och operativ nivå
• planera, genomföra och utvärdera kommunikationsinsatser
• marknadsundersökningar och omvärldsanalyser
• utforma informationsmaterial
• rådgivning till kollegor i kommunikationsfrågor
• uppdatera information på extern och intern webbplats
Tjänsten som kommunikatör är ett uthyrningsuppdrag på ca 1 år med start omgående så sök tjänsten snarast!
Om dig
Vi söker dig som har en kommunikations- eller informationsexamen från högskola/universitet eller annan relevant utbildning som bedöms likvärdigt. Du har minst 3 års erfarenhet av kommunikationsarbete. Naturligtvis har du en god kommunikativ förmåga och har lätt för att uttrycka dig i tal och framförallt skrift, i så väl svenska som engelska.
Som person är du noggrann, drivande och ansvarsfull. Du är van att arbeta efter uppsatta mål och slutför det du har påbörjat. Du trivs med att arbeta självständigt och är strukturerad i ditt arbete. Du har lätt för att samarbeta och bygga goda relationer både inom och utanför organisationen. Att ge god service till andra en självklarhet för dig.
Viktigt för tjänsten är:
• kunskap om digital kommunikation, sociala medier och varumärkesbyggande
• goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
• goda kunskaper i redigeringsverktyg (exempelvis Indesign, Photoshop m.fl.)
• webbpubliceringsverktyg (exempelvis Episerver, Sitevision m.fl.)
• erfarenhet av att arbeta med enkäter
• kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska
Om ansökan
Vänta inte med din ansökan, då rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och ett personligt brev där du beskriver dig själv, vad som lockar med tjänsten och vad du kan tillföra. Sista ansökningsdag är 2022-01-26. Sök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök".
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult:
Sara Pagré, tel 054-771 85 47 alt
sara.pagre@adecco.seHar du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via
info@adecco.seSökord
Kommunikatör, kommunikation, Communication, Karlstad, Värmland, Adecco
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-01-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagAdecco Sweden AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-36773".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677),
http://www.adecco.se/ Kontakt Sara Pagre
054-771 85 47 Jobbnummer 6267055
Observera att sista ansökningsdag har passerat.