Key Account Manager till e-handelsföretaget Fyndiq

Bravura / Säljarjobb / Stockholm
2016-07-13
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Key Account Manager till e-handelsföretaget Fyndiq" (publicerad 2016-08-17) ⬅️


Visa alla säljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Hos Bravura finns jobb både för dig med erfarenhet och för dig i början av karriären. Bravura hjälper företag över hela Sverige med bemanning och rekrytering inom tjänstemannaområdet. Vi särskiljer oss genom vårt stora engagemang och vår dedikation till att alltid hitta de smartaste lösningarna. Vi tror på att ständigt försöka förenkla och förbättra rekryteringsprocessen för alla parter genom att vara flexibla och snabba, men samtidigt erbjuda ett engagerat och personligt bemötande. På detta sätt kan vi garantera ett lyckat rekryteringsresultat för både företag och kandidat.

Publiceringsdatum
2016-07-13

Företaget
Bravura söker en Key Account Manager till Sveriges ledande marknadsplats för fyndshopping. Fyndiq erbjuder en lättnavigerad e-handelsplattform som förenklar försäljning för såväl stora som små handlare där Fyndiq sköter kundservice, marknadsföring och betallösning. De enda handlaren behöver göra är att skicka sina sålda produkter. På kontoret i centrala Stockholm arbetar cirka 90 anställda och det råder en härlig stämning där hårt arbete varvas med pingismatcher, tv-spel och andra roliga aktiviteter i en internationell miljö. Med det sagt är de väldigt måna om att alla medarbetare ska ha kul och trivas på sitt arbete.

Företaget som idag har över en miljon unika kunder, drygt 1600 aktiva handlare och över en miljon unika besökare varje månad håller just nu på att utöka antalet handlare och utveckla sitt kundsegment och står därför inför stora och spännande utmaningar. Fyndiq präglas av öppenhet, transparens, högt tempo men framförallt den gemensamma viljan att skapa en global fyndmarknad på nätet. Medarbetarna uppmuntras att ta egna initiativ, sätta höga mål och alltid sträva efter bästa leveransen och servicen. Fyndiq har lyckats samla kompetens och nationaliteter från jordens alla hörn vilket bidrar till en innovativ och kreativ arbetsmiljö där avdelningsöverskridande samarbete är en självklarhet och där medarbetare tillsammans löser utmaningarna de ställs inför.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som Key Account Manager kommer du att arbeta i ett tajt och kompetent team som åstadkommer mycket för företaget. Du kommer att få möjligheten att vara med att bygga upp och stärka nya kundsegment och etablera internationella handlare till den svenska marknaden för att utöka sortimentet ytterligare. Tjänsten är bred till sin natur och kommer innebära såväl nykundsbearbetning som att underhålla och fortsatt utveckla befintliga relationer med handlare. Handlarna kan vara såväl lokala som globala och det kan vara småföretagare och storföretag. Att hitta handlare och sälja in Fyndiq är den centrala delen i rollen men den kommer också att innebära ett helhetsperspektiv kring nya handlarrelationer där bland annat förhandling, uppföljning samt koordinering mot interna avdelningar kommer att förekomma. För rätt person finns goda möjligheter att på sikt utvecklas i rollen och inom företaget.

Kvalifikationer
• Eftergymnasial utbildning (meriterande)
• Du har erfarenhet av försäljning företrädelsevis inom e-handel eller FMCG
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift på svenska såväl som på engelska
• Meriterande med erfarenhet utav arbete i en internationell miljö

För att trivas i rollen har du ett stort intresse för försäljning, e-handel och långsiktiga relationer. Du är naturligt förtroendeingivande och drivs av att skapa nya och goda relationer såväl med dina kollegor som ute på kundmöten och din personlighet går hem hos alla. Du har inget problem att kliva in i en roll som ännu inte är satt och du tycker att det är inspirerande att du själv är med och sätter strukturen. Vidare så är du initiativtagande, nyfiken och är van att arbeta under och med ett stort ansvar. Sammantaget är du en person trivs med att arbete högt och lågt med många kontaktytor i en organisation som inte nöjer sig med att vara Sveriges ledande marknadsplats för fyndshopping utan strävar efter att bli världens bästa.

Övrig information:

Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna h%C3%A4r " shape="rect" target="_blank">http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord:

Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare., Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-08-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Otto Hermansson 08-40024050 otto.hermansson@bravura.se

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2952360

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: