Kassa,- kundservice,- och caféansvarig
Biltema Hudiksvall / Säljarjobb / Hudiksvall
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Hudiksvall,
Nordanstig,
Söderhamn,
Ljusdal,
Bollnäs eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Biltema Hudiksvall i Hudiksvall Biltema erbjuder ett brett sortiment för hela familjen inom områdena Bil/MC, Båt, Fritid, Hem, Kontor/Teknik, Bygg, Bilvård, Verktyg. Biltema finns på över 130 orter i Skandinavien och med mer än 45 varuhus i Sverige. Biltema är ett starkt varumärke i en spännande expansion, som de närmsta åren kommer öppna ett 50-tal nya varuhus i Norden.
Publiceringsdatum2018-05-16Om tjänstenSom Kassa- kundservice-& caféansvarig på Biltema har Du det övergripande ansvaret för den dagliga skötseln av Kundservice, Kassa och Café. I ansvaret ingår allt från exponering och planering av personal till avdelningarnas resultat.
Det är Du som sätter tonen för service och kundbemötande och det är Du som ser till att medarbetarna är utbildade och uppdaterade kring allt från kundbemötande till rutiner i reklamationshantering och kontanthantering. Du ansvarar för att policys och regler efterföljs och att avdelningarna håller sig inom varuhusets budget.
Som Kassa- café- & kundserviceansvarig på Biltema i Hudiksvall ingår Du i varuhusets ledningsgrupp.
Utöver de uppgifter som är specifika för tjänsten kommer du även att arbeta tillsammans med dina kollegor i den dagliga driften av varuhuset. Tillsammans ser ni till att varuhuset alltid är redo för försäljning och att alla kunder får bästa tänkbara service.
Om Dig:
Vi söker Dig som alltid har kunden och service i fokus, och som tycker om ett högt arbetstempo där Du ständigt ställs inför nya utmaningar. Du har lätt både för att lära och för att lära ut och Du leder genom att själv visa vägen.
Du är en nyfiken person som arbetar lösningsfokuserat och strukturerat, allt för att tillgodose kundens behov. Du tycker om att arbeta i en dynamisk miljö och ser positivt på utmaningar och nya uppgifter. Du är van att arbeta strukturerat och tycker att det är viktigt med ordning och reda omkring dig.
För att lyckas i den här tjänsten ser vi att Du har arbetat inom detaljhandeln tidigare, och att Du har erfarenhet från en ledande befattning. Det är meriterande om Du har erfarenhet från kundservice, kassa och reklamationshantering.
Vi ser gärna att Du har kompetens eller intresse inom några av våra produktområden.
Givetvis delar Du Biltemas värderingar Enkelhet, Sparsamhet, Handlingskraft, Ordning och Reda samt Flexibilitet .
Om Du ger oss ditt driv och din känsla för service, ger vi Dig ett utmanande arbete i ett expanderande företag med stora utvecklingsmöjligheter!
Sista dag att ansöka är 2018.05.26
Arbetsplats/placering: Hudiksvall
Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning
Lön: Enligt avtal
Arbetstider: Varierar över veckan, innefattar kvällar och helger
Frågor kring tjänsten: Marina Stankovic, HR generalist,
marina.stankovic@biltema.comObservera att vi inte tar emot ansökan via post eller mail. Välkommen och ladda upp ditt CV samt Personliga brev. Registrera din ansökan på Biltemas hemsida. Urval kommer att ske löpande och anställning kan därför ske innan annonsens eventuella slutdatum. Vänta därför inte för länge med att registrera din ansökan. Biltema har gjort ett medvetet medieval för denna rekrytering och vi undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller andra säljare av rekryteringstjänster.
Varaktighet, arbetstid
Varierande arbetstid Tillsvidare
ErsättningEnligt avtal
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-05-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMarina Stankovic
FöretagBiltema Hudiksvall
AdressBiltema Hudiksvall
Trädgårdsgatan 4
82480 Hudiksvall
KontorsadressTrädgårdsgatan 4
Jobbnummer 4147501
Observera att sista ansökningsdag har passerat.