Junior supportoperatör

Visma Proceedo AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Visma Proceedo AB i Stockholm

Vismakoncernen är Nordens ledande leverantör av produkter och tjänster inom programvara, outsourcing, inköpslösningar, betalningstjänster och butiksdatalösningar. Visma förenklar och effektiviserar verksamhetsprocesser hos 220 000 kunder i både privat och offentlig sektor i norra Europa. Koncernen har drygt 4 300 anställda, varav 1 300 i Sverige.
Visma Proceedo bildades 1998 och har sedan dess arbetat för att öka företags och organisationers lönsamhet genom att effektivisera och minska kostnaderna för deras inköp och fakturahantering. Behovet av våra produkter och tjänster är stort och vi är idag verksamma i Sverige, Finland, Danmark och Norge. Exempel på företag som anlitat oss är Schenker, Nordea och Manpower.
Visma Proceedo är del av den internationella Visma-koncernen vilket ger den långsiktighet och styrka som ett framgångsrikt, expansivt företag behöver. Visma-bolagen arbetar tätt tillsammans både operativt och strategiskt för att utveckla framtidens administrativa lösningar.
Kontinuerlig tillväxt och god laganda under flera års tid ger Visma Proceedo möjlighet att erbjuda en attraktiv arbetssituation med erfarna kollegor och goda utvecklingsmöjligheter inom företaget.
• **** Arbetsbeskrivning *****
I rollen som supportoperatör i vår 2nd-line-support ingår du i ett team med 4-5 personer. Primära arbetsuppgifter omfattar hantering av inkommande ärenden från kund, felsökning, problemanalys samt kontinuerlig förbättring av tjänsten och de interna arbetsprocesserna.
I arbetet ingår också acceptanstester av nya releaser samt att hålla sig kontinuerligt uppdaterad om kunders behov och produktens funktionalitet.
• **** Erfarenhet *****
Vi söker personer med eftergymnasial utbildning inom IT och/eller ekonomi/administration eller motsvarande arbetslivserfarenhet.
• **** Meriterande är: *****
• Kunskaper om strukturerade arbetsprocesser t ex ITIL
• Erfarenhet av arbete med affärssystem
• Erfarenhet från arbete i kundtjänst/support eller kundorienterat arbete
• Kunskaper inom systemutveckling eller integrationsarbete
• **** Språk *****
• Mycket god svenska i tal och skrift. (Krav)
• God engelska i tal och skrift. (Krav)
• God finska i tal och skrift. (Meriterande)
• God norska i tal och skrift. (Meriterande)
• **** Personlighet *****
För att passa i denna position krävs det att du är serviceorienterad, ansvarstagande och analytisk. Vi tror även att stresstålighet och ett metodiskt tillvägagångssätt hjälper dig att trivas i rollen.

Publiceringsdatum
2011-04-29

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare

Ersättning
Marknadsmässig

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2011-05-22
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Håkan Höglund, +46 8 5229 3079

Företag
Visma Proceedo AB

Adress
Visma Proceedo AB
Rålambsvägen 17, vån 12
11259 Stockholm

Jobbnummer
917574

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Visma Proceedo AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Visma Proceedo AB: