Junior Koordinator med administrativt ansvar
Söder & Co / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Söder & Co i Göteborg,
Mölndal,
Kungälv,
Lerum,
Kungsbacka eller i
hela Sverige Om oss
Söder & Co är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag. Vi har lång erfarenhet från branschen och vet hur viktigt det är med stark lokal förankring. Då vi är ett fullserviceföretag inom bemanningsbranschen hjälper vi våra kunder med kompetensförsörjning och flexibilitet i alla delar av bolaget. Våra samarbeten bygger på relationer grundade på långsiktighet, engagemang, enkelhet och förtroende.
Det går bra för Söder & Co och en kul grej när det går bra är att man behöver bli fler. På Söder & Co är vi alltid intresserade av att knyta till oss rätt personer. För hos oss är det människorna som gör skillnad. Vi erbjuder dig marknadsmässig lön, tjänstepension enligt vårt kollektivavtal med unionen, friskvårdserbjudande, roliga medarbetaraktiviteter och personligt engagemang från din närmsta chef. Vår framgång bygger på din framgång. Välkommen till oss!
Om företaget
Vi söker nu dig som är en serviceinriktad, driven och strukturerad person som är redo för en ny utmaning!
Kan du se dig själv i en koordinerande tjänst där du arbetar med administrativ support? Trivs du i en internationell miljö där nytänkande och dynamiskt arbete präglar din vardag? Då kan detta vara rollen för dig!
Uppdraget gäller inledningsvis ett konsultuppdrag där anställningen är hos Söder & Co. För rätt person kan det finnas möjlighet till anställning hos kund.
Dina arbetsuppgifter
Så, hur ser en vanlig arbetsdag ut? I stora drag är rollen som junior koordinator bred och varierad. Du arbetar med att ge personlig assistans och administrativ service mot olika parter inom organisationen så som ledning, avdelningschefer eller projektledare. I arbetet hanterar du konfidentiell information och du har kundens förtroende i flertalet viktiga frågor.
Du koordinerar och hanterar logistiken kring:
• Möten med interna och externa parter
• Nationella och internationella resor
• kalenderbokningar
• Reseräkningar
Din profil
Du som söker har med fördel erfarenhet av liknande arbete. Rollen passar även dig som har gedigen erfarenhet från servicebranschen. Kanske har du arbetat inom hotell och konferens, som receptionist eller med kundservice?
Vidare har du god datorvana och du är en bekväm användare av officepaketet. Du behärskar svenska och engelska i både tal och skrift.
Som person är du professionell, serviceinriktad, strukturerad och arbetsam. Du ser multitasking som en positiv ingrediens i ditt arbete och du har förmågan att strukturera och prioritera dina arbetsuppgifter efter relevans. Det är viktigt att du kan arbeta självständigt men också samarbeta väl med kollegor.
Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så se till att skicka in en ansökan redan idag på soderco.se. Ansökningar via mail eller post behandlas ej.
Vid ytterligare frågor är du välkommen att kontakta Cherryl på
cherryl.jenkins@soderco.se eller 072-3505570.
Varmt välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2018-03-21ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-04-04
Ange följande referens när du ansöker: 3147
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktCherryl Jenkins
cherryl.jenkins@soderco.seFöretagSöder & Co
AdressSöder & Co
Druveforsvägen 29
50433 Borås
KontorsadressDruveforsvägen 29
Jobbnummer 4035493
Observera att sista ansökningsdag har passerat.